Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Świat pantomimy

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Świat pantomimy to siedemnasty odcinek 5 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Jazzowa Rączka

OpisEdytuj

Jazzowa Rączka wita wszystkich na wyspie mimów. Zastanawia się gdzie Sam może być. Tymczasem w Agencji, Sam mówi Clover i Alex, że mimo, iż Jazzowa Rączka pokazywał jej plany, nie ma pojęcia co on szykuje. Agentki jadą na wyspę mimów. Tymczasem Jerry robi formułę, która może sprawić, by odrosły mu włosy. Formuła sprawia, że Jerry'emu rosną włosy, ale nie na głowie, tylko wszędzie. Na wyspie mimów Sam jako Panna Wesołe Paluszki daje Jazzowej Rączce wykradziony mikroczip, a Clover i Alex rozglądają się po wyspie. Jazzowa Rączka zostawia Sam, by zabawiła turystów sztuczkami mima. Clover i Alex widzą jak Jazzowa Rączka używa mikroczipa, którego podłącza do swojej maszyny, która może wszystkich zamienić w mimów, ale złych jak on sam. Jazzowa Rączka demaskuje Sam i łapie ją. Alex i Clover też zostają schwytane. Jazzowa Rączka zamienia Sam w mima, a on chce zagotować Alex i Clover. Jazzowa Rączka i Sam wraz z turystami zamienionymi w mimy uciekają, by zamienić świat w mimów. Jerry ratuje Clover i Alex. Jerry odwraca działanie mikroczipa i daje agentkom okulary, dzięki którym mogą się oprzeć przemianie w mimów. Dzięki temu, podczas zaciętej walki z armią mimów, Sam znów staje się normalna. Agentkom udaje się powstrzymać Jazzową Rączkę i przywrócić wszystkich do normalności. Jazzowa Rączka znów zostaje zatrzymany. Jerry mówi agentkom, że od tej pory we trzy będą wykonały misje i żadnych solowych występów. Jerry uznaje, że jego formuła nie zadziałała i zapuszcza sobie niewidzialną czuprynę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki