FANDOM

Agent 0067 to dziesiąty odcinek 4 sezonu. Edytuj

Postacie :Edytuj

  • Marco Lumiere

OpisEdytuj

Jerry mówi agentkom, że jego marzenia o karierze aktorskiej się spełniły. Jerry mówi, że najsłynniejszy reżyser, Ocram Alimu, poprosił go o granie w najnowszym filmie szpiegowskim, Agent 0067. Jerry przekazuje agentkom dowodzenie Agencją gdy będzie kręcił film. Jerry jedzie do Hollywood i poznaje Ocrama. Ocram daje Jerry'emu "fikcyjny" gadżet. Pewien mężczyzna jedzie samochodem, a Jerry, jako agent 0067, zatrzymuje go, a potem zamraża gadżetem. W Agencji agentki nie mogą poradzić sobie z obowiązkami, które muszą wykonać dowodząc Agencją. G.L.A.D.I.S. mówi agentkom, że porwano jednego z producentów filmowych. Agentki jadą do domu producenta i znajdują kartkę z pismem. Sam bada pismo i okazuje się, że pismo na kartce to pismo Jerry'ego. Tymczasem Ocram mówi Jerry'emu, że w tej scenie agent 0067 włamuja się do biura złej Eweliny i zamraża ją zanim wezwie wsparcie. G.L.A.D.I.S. mówi agentkom, że jest włamanie do studia filmowego. Agentki idą do studia i znajdują tam Jerry'ego i Ocrama, którzy kręcą scenę. Agentki zastanawiają się dlaczego zamrożona kobieta tak się dziwnie przestraszyła. Ocram mówi agentkom, że nadają się na rolę młodszych agentek i wyrzuca je przez okno. Agentki używają nadmuchiwanej kamizelki, by złagodzić lądowanie. Agentki czują, że z Ocramem jest coś nie tak i grzebają w jego papierach. Agentki dowiadują się, że Ocram nie jest czołowym reżyserem, bo nie ma listy aktorów. Agentki także się dowiadują, że Marco Lumiere uciekł z więzienia. Alex przygląda się zdjęciu Lumiere'a i dowiaduje się, że Ocram to Lumiere. Agentki znajdują Jerry'ego z Lumiere'm. Jerry nie wierzy agentkom, że Ocram to Lumiere. Clover próbuje zdjąć Lumiere'owi maskę, lecz okazuje się, że on zrobił sobie operację plastyczną. Clover wykrada kamerę i pokazuje Jerry'emu, że w niej nie ma kliszy. Dzięki temu Jerry dowiaduje się, że agentki miały rację. Lumiere zamraża agentki i Jerry'ego. Na szczęście agentki zostały w połowie zamrożone, bo swetry, które mają, odbijają zamrażające promienie. Agentki i Jerry walczą z Lumiere'm i pokonują go. Po powrocie do Agencji Jerry jest zaskoczony na widok bałaganu w biurze. Agenci i G.L.A.D.I.S. składają skargi dotyczące kierowaniem Agencji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki