FANDOM

Alpha-X 9

Alpha-X 9 gotowy do wystrzału

Alpha-X 9 (2)

Aplha-X 9 buchający kurczącymi promieniami

Alpha-X 9 – wynalazek doktora Kurczysiłka z odcinka Mały problem serialu Odlotowe Agentki.

Pierwotne przeznaczenieEdytuj

Jako naukowiec w WOOHP Kurczysiłek pracował nad Alphą-X 9. Miała ona na początku zwiększać moc poprzez redukcję masy, jednak osiągnęła zupełnie nieoczenkiwany skutek. Podczas pracy nad maszyną, Kurczysiłek wraz z pomocnikami: Sally i Sinclarem zostali pomniejszeni do tycich rozmiarów, zyskując za to niewiarygodną siłę i zwinność.

Właściwe zastosowanieEdytuj

W odcinku Mały problem Kurczysiłek udoskonalił swój wynalazek i rozpoczął obiecaną zemstę. Po udoskonaleniu maszyna zyskała zdolność do pomniejszania dowolnego przedmiotu do rozmiarów wcześniej wyskalowanych. Dzięki dwum ogromnym działom urządzenie miotało świecącymi, fioletowymi promieniami zdolnymi do skurczenia każdego obiektu. Trafienie pozostawiało czerwonawy osad. Kurczysiłek użył wynalazku do zmniejszania zabytków z całego świata (jak np. góra Rushmore, Wieża Eiffla, egipskie piramidy itd.). Zapragnął również zostać władcą Tokio, zmniejszając wszystkich mieszkańców. Posłużył się Alphą-X 9. Na szczęście Agentki położyły kres igraszkom Kurczysiłka.

Bliźniaczy wynalazekEdytuj

Jak się okazało w odcinku Atak wielkiej Mandy, dr Kurczysiłek ma w zanadrzu nie tylko zmniejszającą maszynę, ale również maksymalizator Alpha-X 10. Jest to analogiczny wynalazek do poprzedniego – Alpha-X 9.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki