FANDOM

Caitlin
Caitlin.png
Imię Caitlin
Nazwisko nieznane
Wiek 16 (sezon 1-2)
17 (sezon 3)
18 (sezon 4)
Zamieszkała w Beverly Hills, Kalifornia, USA
Narodowość Amerykanka
Płeć Kobieta
Wzrost Wysoka
Kolor oczu Zielony
Kolor włosów Czarny
Rodzina Rick (brat)
Przyjaciele Dominique, Mandy
Lubi Zakupy, dokuczać Sam, Clover i Alex, pieniądze
Profesja Uczennica liceum w Beverly Hills,
łowczyni szpiegów (dawniej)
Pierwsze wystąpienie "Średniowieczna pułapka"
Ostatnie wystąpienie "Odwołany koniec szkoły"
Głos Anita Sajnóg/Izabella Malik/Krystyna Wiśniewska

Caitlin – to jedna z trzecioplanowych postaci w serialu Odlotowe Agentki. To jedna z dwóch przyjaciółek Mandy (drugą jest Dominique). Występuje ona często w sezonie 1, 2 oraz 4. W szeonie 5 drogi jej i Mandy się rozchodzą.

Caitlin2.png

Caitlin

Caitlin1.png

Caitlin – inne ujęcie

Caitlin to wysoka nastolatka posiadająca dosyć ciemną karnację. Jej włosy są koloru czarnego i układają się w faliste loczki. Caitlin preferuje długie, przewiewne sukienki, które, oczywiście, są modne w tym sezonie.

Jej przyjaciółkami są Dominique i Mandy. Podobnie jak one nie ma zbyt przyjemnego charakteru – jest płytka, samolubna i wredna. Mandy to ich liderka, a Caitlin i Dominique są przez nią wykorzystywane. Mandy może z nimi robić, co tylko ze chce, raz nawet przyznała, że tylko ona może je dręczyć. Caitlin raz przyznała, że przyjaźni się z Mandy tylko dlatego, gdyż ta jest popularna. Caitlin nie ma swojego zdania, ślepo wieży Mandy. Caitlin ma brata – Ricka, z którym jest bardzo zżyta.

Caitlin lubi dokuczać i upokarzać Sam, Clover i Alex, i często (wraz z wcześniej wspomnianymi Dominique i Mandy) jej się to udaje. Caitlin uwielbia chodzić na zakupy oraz uprawiać inne rozrywki przeznaczone dla płci żeńskiej.

W potrójnym odcinku o nazwie Totalnie zdemaskowane, Caitlin wraz z Dominique i Mandy została łowczynią agentek i uzanła sobie za cel zgładenie Sam, Clover i Alex. Powodem tej nagłej zmiany był pewien rodzaj mydlin, zmieniający wszystkich, którzy weszli z nim w kontakt w wyspecjalizowanych łowców agentów. Zostały one wynalezione przez przestępcę o kryptonimie Wynalazca. Mandy, Dominique i Caitlin obmyśliły wiele podstępnych planów, które pomogłyby w dokonaniu tego czynu, lecz zostały pokonane przez Agentki, a ich pamięć i wszystkie zmiany, które wprowadziły w nią mydliny zostały wymazane. Wszystko wróciło do normy.

Ostatnie wystąpienie Caitlin w serialu nastąpiło w odcinku pt. "Odwołany koniec szkoły". Caitlin wraz z Dominique otrzymuje świadectwo ukończenia liceum, i jest to ostatni raz, kiedy spędza czas z Mandy. Mandy zaczęła od teraz gnębić Agentki wraz ze swoją kuzynką – Mindy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki