Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Ciasteczka Szczęścia (cukiernictwo)

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
UWAGA! Ta strona opisuje wyrób cukierniczy z serialu Odlotowe Agentki. Nie mylić z odcinkiem – Ciasteczka Szczęścia

Ciasteczka1.png

Logo Ciasteczek Szczęścia

Ciasteczka Szczęścia – wyrób cukierniczy z odcinka 13 serialu Odlotowe Agentki

OpisEdytuj

Ciasteczka2.png

Ciasteczko Szczęścia – wygląd zewnątrzny

Ciasteczka Szczęścia to niepozorne ciasteczka wynalezione przez dr Ingę Bittersweet. Wypieki produkuje się w fabryce w Szwajcarii, a przechowuje – w magazynie na śnieżnej Islandii. Na początku Ciasteczka były sprzedawane tylko w Ameryce, lecz ich wynalazczyni przeciągnęła sprzedaż na cały świat.

Działania uzależniająceEdytuj

Ciasteczka3.png

Clover uzależniona od Ciasteczek

Kto raz skonsumował Ciasteczko Szczęścia, będzie dążył do tego, by jeść je bez umiaru. Taki efekt dawał skoncentrowany ekstrakt cukru – składnik Ciasteczek. Ludzie, którzy zjedli Ciasteczka, nie zważali na rozmaite przeszkody, dążyli do tego, by tylko zdobyć wypieki. Jerry określił ich działanie, mówiąc, że Ciasteczka Szczęścia po prostu zamieniają zwykłych ludzi w przestępców. Tak zapoczątkowało się Ciasteczkowe szaleństwo. Ciasteczka Szczęścia także powodują, że ich amator przybiera dotkliwie na wadze (z resztą jak każdy słodycz). „Ofiary” Ciasteczek Szczęścia:

  • Tall (prawdopodobnie)
  • wiele innych ludzi na całym świecie

Cel Ingi BittersweetEdytuj

Bittersweet wynalazła Ciasteczka z chęci zemsty. Kiedyś pracowała w małym sklepiku, sprzedawając rozmaite wypieki i wymyślając autorskie przepisy. Niestety, z biegiem czasu zaczęła zjadać słodycze, które przeznaczone były do sprzedaży, więc szef ją wyrzucił, rujnując jej tym samym życie. Inga postanowiła, że zemści się, tworząc Ciasteczka Szczęścia i zniszczyć wszystkich wokół (od nadmiaru tluszczu człowiek po prostu pęknie). Na dodatek dochody ze sprzedarzy przyniosłyby jej ogromne bogactwo.

SkładEdytuj

Ciasteczka4.png

rozpuszczone Ciasteczko Szczęścia

Słaby punkt CiasteczekEdytuj

Ciasteczka muszą być przechowywane w niskiej temperaturze, inaczej po prostu rozpłyną się. Podgrzewając wnętrze magazynu, Agentki zniszczyły całą partię Ciasteczek, które miały zostać wysłane na cały świat. WOOHP do reszty pozbyło się Ciasteczek Szczęścia, by świat był już oswobodzony z tej „ciasteczkowej niewoli”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki