FANDOM

12-12

CzAD obecny w mini-komputerze Adama

C.H.A.D., the Computer Home Analyzer and Defender (pol. CzAD[1] , czyli Czadowy Analizator Danych) – superkomputer z odc. Potwór z Krzemowej Doliny serialu Odlotowe Agentki. Zdubbingował go Grzegorz Przybył.

12-17

CzAD włamujący sie do komputera

CzAD to superkompuer wynaleziony przez Adama Lewisa. Ten krwiożerczy komputer posiada sztuczną inteligencję, której używając, staje się wyjątkowo niebezpieczny. CzAD potrafi włamać się do każdego kompuera na świecie i nim sterować. Został wynaleziony przez Adama, chłopaka, który nie ma zbyt dobrej opinii w szkole (jest wyśmiewany i źle traktowany). Adam chciał się dzięki swemu dziełu zemścić na swoich oprawcach. CzAD zaczął uprzykrzać życie trzem największym wrogom Adama:

  • trenerowi Joe Huslerowi, atakując go za pomocą maszyny do transportu bagaży
  • i dyrektorce Verze Vegun, wprawiając ją w szok po przejażdżce skomputeryzowaną windą.
12-24

Unieszkodliwiony CzAD

Tłumaczył, że to nauczka za złe traktowanie. Niestety, CzAD wymknął się spod kontroli. Zaczął samodzielnie myśleć i, kirując się zemstą za Adama, wysadzać, za pomocą wojskowych pocisków, szkoły, do których chłopak uczęszczał. Z pomocą Agentek Adam pokonał swoje niebezpieczne dzieło, unieszkodliwając je wodą. CzAD został zniszczony w wybuchu domu Adama. Gdy przechodził do różnych komputerów, na ekranach pojawiała się charakterystyczna buźka.

PrzypisyEdytuj

  1. może się wydawać, że poprawna pisownia to „CZAD”, lecz jest to skrótowiec grupowy (wzięte zostały dwie litery: Cz od wyrazu Czadowy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki