Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Dean

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Dean
Dean1.png
Imię Dean
Nazwisko
nieznane
Wiek 18+
Zamieszkały w Los Angeles, Kalifornia, USA
Narodowość Amerykanin
Płeć Mężczyzna
Wzrost Wysoki
Kolor włosów Brązowy
Kolor oczu Zielony
Rodzina
nieznana
Przyjaciele Sam, Clover, Alex
Wrogowie Terence, przestępcy z którymi miał do czynienia
Lubi Misje, majsterkowanie
Profesja Agent WOOHP
Wystąpienia Awans, Rejs, Super agentka, Totalny koniec
Głos Dariusz Stach/Ireneusz Załóg

Dean jest jednym z bohaterów serialu Odlotowe Agentki. Dean jest agentem WOOHP.

Charakterystyka

Dean3.png

Dean w zbliżeniu

Dean4.png

Dean w stroju agenta

Dean jest dobrze zbudowanym młodym mężczyzną należącym do tajnych agentów Agencji WOOHP. Sądząc po jego zadaniu w odcinku Awans, można stwierdzić, że Dean jest na naprawdę wysokim poziomie, być może nawet większym niż Sam, Clover i Alex. Dean już jak dziecko wykazywał szpiegowskie umiejętności, był więc idealnym kandydatem do zawodu agenta. Jest bardzo sympatycznym i pełnym dobrego nastawienia do życia człowiekiem. Od razu wpadł Agentkom w oko...

Pierwsze wystąpienie Deana nastąpiło w odcinku pt. Awans. Został o wysłany na szkolenie wraz z Sam, Clover i Alex do słynnego ośrodka treningowego Agencji, gdzie "wpadł w oko" tym trzem Agentkom. Tam został uprowadzony przez Terence'a, a jedyną pomocą dla niego było spełnienie rządań Terrence'a przez Agentki, mianowicie, miały zniszczyć Jerry'ego. Po nieudanej próbie zlikwidowanie szefa WOOHP, Dean okazał się być podwójnym agentem, pomagającym Terrence'owi w wypełnieniu jego planów. Lecz w bazie WOOHP umieszczonej na Antarktydzie zaszła kolejna zmiana. Dean okazał się być trenerem Agentek, a nie współuczestnkiem treningu. Poza tym, Dean wcale nie przyłączył się do Terrence'a, tylko udał jego wspólnika, by mógł ocalić Agentki. Cała czwórka po przyjeździe do Agencji dała pokaz prawdziwej pracy zespołowej, pokonując źle przeprogramowane Agento-roboty.

Kolejne wystąpienie Deana nastąpiło w odcinku pt. Rejs.

Dean2.png

Dean na co dzień

W odcinku pt. ,'Super Agentka, Agentki spotkały Deana na V dorocznym pikniku Agencji i jak zawsze oniemiały na jego widok. Okazało się, że Dean został przeniesiony do laboratorium gadżetów w WOOHP. Dean dostał od Jerry'ego własne biuro superagenta.

Ostatni raz można go zobaczyć w odcinku pt. "Totalny koniec".

Dean mówi głosem Dariusza Stacha (odc. Awans) oraz Ireneusza Załóga (odc. 86, 125).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki