FANDOM

Dom1.png

Dom Agentek – widok z lotu ptaka

Dom9.png

Dom – widok z przodu

Dom2.png

Dom – widok z tyłu

To luksusowy budynek mieszkalny, podarowany Sam, Clover i Alex od Światowej Organizacji Ochrony Ludzkości wzamian za ich ciężką pracę. Debiutuje w odc. „Kłopoty z grawitacją”. Znajduje się on na przedmieściach Beverly Hills, niedaleko plaży. Agentki mieszkają w nim bez rodziców, ale są pod stałą kontrolą Agencji i, co się z tym też wiąże – Jerry'ego. W jednym z odcinków Agentki dostały nawet nianię! Podzielony jest na następujące pomieszczenia:

Salon

Dom6.png

Salon

Znajduje się w nim akwarium, wielkie kino domowe, przytulna kanapa oraz stół. To w nim agentki spędzają najwięcej wolnego czasu. Zajmuje prawie całe dolne piętro, nielicząc kuchni.

Kuchnia

Dom7.png

Kuchnia

Nie różni się niczym od normalnej kuchni, jaką każdy ma w domu. Mieści się tam czerwona lodówka (która została zniszczona w odc. „Wielki bałagan”) oraz pochłaniacz, przez który dostęp do domu ma G.L.A.D.I.S.

Łazienka

Dom3.png

Łazienka

Łazienka ta to prawdziwe SPA. Znajduje się tam wanna z hydromasażem oraz wiele innych przedmiotów prosto z salonu piękności.

Pokój Clover

Dom5.png

Pokój Clover

Pokój tej Agentki był przyczyną wielu sporów pomiędzy Agentkami, gdyż wszystkim trzem najbardziej przypadł do gustu. Ostatecznie, Clover wygrała walkowerem, ponieważ Sam i Alex oddały jej to pomieszczenie. Było to podziękowanie za ratunek w misji. Z okna tego pokoju jest świetny widok na dom Mandy.

Pokój Sam

Dom8.png

Pokój Sam

Pokój Sam poznajemy stosunkowo późno, bo dopiero w czwartym sezonie. Jest on o wiele bardziej kolorowy niż pokój Clover. Oczywiście jak to Sam, w pokoju tym pełno jest szafek na książki. Prawie zawsze panuje tam porządek. Na suficie pokoju, a jednocześnie dachu całego domu, widnieje ogromne szklane okno.

Pokój Alex

PokójAlex.png

Pokój Alex

Jest stosunkowo duży, znajduje się tu wielkie kino domowe, telewizor oraz ogromne łóżko, w którym honorowe miejsce przypada Olly'emu. Poznajemy go dopiero w sezonie czwartym.

Podwórko

Dom4.png

Podwórze z basenem i jaccuzi

Na podwórku znajduje się ogromny basen i jaccuzi. Cały dom otaczają palmy i skalne wzgórza. Podwórze to świene miejsce do opalania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki