FANDOM

Dominique
Dominique.png
Imię Dominique (czytaj: [dominik])
Nazwisko nieznane
Wiek 16 (sezon 1-2)
17 (sezon 3)
18 (sezon 4)
Zamieszkała w Beverly Hills, Kalifornia, USA
Narodowość Amerykanka
Płeć Kobieta
Wzrost Niska
Kolor oczu Zielony
Kolor włosów Ciemny z bordowym połyskiem
Rodzina nieznana
Przyjaciele Caitlin, Mandy
Lubi Zakupy, dokuczać Sam, Clover i Alex, pieniądze
Profesja Uczennica liceum w Beverly Hills,
łowczyni szpiegów (dawniej)
Pierwsze wystąpienie "Średniowieczna pułapka"
Ostatnie wystąpienie "Odwołany koniec szkoły"
Głos Krystyna Wiśniewska/Anita Sajnóg/Magdalena Korczyńska

Dominique jest jedną z trzecioplanowych bohaterek serialu Odlotowe Agentki. To jedna z dwóch przyjaciółek Mandy (drugą jest Caitlin). Dominique można zobaczyć w sezonach 1, 2 i 4. W sezonie 5 drogi jej i Mandy się rozchodzą.

Dominique3.png

Dominique

Dominique4.png

Dominique – inne ujęcie

Dominique to przyjaciółka Caitlin i Mandy. Jej zachowanie bardzo przypomina zachowanie Caitlin. Jest złośliwa, wredna, a jej próżność nie zna granic. Mandy, liderka Dominique i Caitlin, często je wykorzystuje. Zawsze jej słuchają i wierzą w jej każde słowo. Same kiedyś przyznały, że lubią Mandy tylko dlatego, że jest bogata i popularna.

Dominique uwielbia zakupy, manicure, przystojnych chłopaków i inne "rozrywki" przeznaczone dla dziewczyn. Lecz jej największym hobby jest denerwowanie i uprzykszanie życia Agentkom Sam, Clover i Alex. Często, razem z Mandy i Caitlin, dopina swego...

Dominique to dziewczyna lubiąca modę i zawsze ubierająca się w stylową odzież, oczywiście słuchając rad Mandy, która najlepiej z nich trzech zna się na modzie. Diminique ma krótkie, ciemne włosy o bordowym odcieniu, które układa w fryzurę podobną do tej, którą nosi Alex.

W potrójnym epizodzie pt. "Totalnie zdemaskowane", Mandy, Caitlin i Dominique zostają profesjonalnymi łowczyniami agentów. Dzieje się to, gdyż do basenu Mandy (w którym aktualnie przebywały) dostały się pewne mydliny, mogące zamienić wszystko, co wejdzie z nim w kontakt w bezlitosnych łowców szpiegów. Mimo wielu podstępów, które obmyśliły, zostały pokonane przez Agentki, a ich pamięć z ostatnich kilku dni została usunięta.

Ostatni raz możemy zobaczyć Dominique w odcniku "Odwołany koniec szkoły". Mandy idzie na studia do uniwersytetu Mali-U, a losy Dominique i Caitlin są już dla nas nieznane...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki