FANDOM

Feng Shui to dziewiętnasty odcinek 3 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Yin Yang
  • Tara

OpisEdytuj

Clover zatrudnia swoją największą fankę, Tarę, by była jej asystentką. Jako asystentka, Tara musi wszystko robić za Clover. Agentki zostają ściągnięte do Agencji. Agentki widzą, że biuro Jerry'ego jest jakieś inne. Dowiadują się, że Jerry zatrudnił mistrza Feng Shui, Yin Yanga. Agentki zauważają, że ostatnio dzieją się jakieś uskoki tektoniczne i sprawdzają o co chodzi. Agentki widzą, że różne lądy są okablowane. Tymczasem Clover wścieka się gdy się dowiaduje, że Tara się w nią zmienia. Podczas dalszych poszukiwań agentki wpadają na armię wojowników i zostają zaatakowane, lecz udaje im się uciec, ale nie na długo, bo wpadają w ruchome piaski. Agentki znajdują się w jakiejś podziemnej kryjówce i spotykają tam Yin Yanga. Yin Yang mówi, że kontrolując umysł Jerry'ego, nikt go nie powstrzyma od połączenia kontynentów w symbol Feng Shui. Agentki uciekają i powstrzymują Yin Yanga. Jerry staje się normalny i kontynenty są z powrotem ustawione we właściwych miejscach. Clover zamierza zwolnić Tarę z posady asystentki, lecz zauważa, że Tara sama szuka asystentki. Mandy mówi Tarze, że chciałaby być jej asystentką. A skoro Mandy będzie asystentką, to popularność Tary długo nie potrwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki