Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Feng Shui (odcinek)

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Feng Shui to dziewiętnasty odcinek 3 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Yin Yang
  • Tara

OpisEdytuj

Clover szuka osobistej asystentki, by móc zyskać coraz większą popularność. Zatrudnia Tarę jako asystentkę. Sam i Alex nie podoba się to, że Clover nic nie robi, a wszystko każe wykonać Tarze. Agentki zostają ściągnięte do Agencji. Tam dowiadują się, że Jerry zatrudnił mistrza Feng Shui, Yin Yanga. Agentki dowiadują się o dziwnej aktywności sejsmicznej w Nowej Zelandii i lecą tam. Agentki znajdują kable, które odłączają połowę lądu. Po powrocie do Beverly Hills, agentki dowiadują się, że Jerry i Yin Yang przerobili ich dom w stylu Feng Shui. Clover wpada w szok gdy się okazuje, że Tara się w nią "zmienia". Agentki dostają się na kolejną okablowaną wyspę, ale zostają schwytane. Okazuje się, że za tym wszystkim stoi Yin Yang, który kontroluje umysł Jerry'ego, by móc użyć sprzętu Agencji do połączenia kontynentów w symbol Feng Shui. Yin Yang zostawia agentki, które mają zostać utopione w wielkim dzbanku do herbaty, ale udaje im się uciec. Agentki dostają się do statku Yin Yanga, ale okazuje się, że on ma na szyi "trzecie oko", dzięki któremu widzi wszystko z tyłu. Agentkom udaje się powstrzymać Yin Yanga. Kontynenty są ustawione na właściwym miejscu, a Jerry znów jest sobą. W szkole Tara szuka swojej osobistej asystentki. Mandy postanawia być asystentką Tary. Jednak Mandy doprowadza do tego, że wszyscy odwracają się od Tary.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedyny występ Wiesława Sławika w sezonie trzecim, a zarazem jego ostatni występ w polskiej wersji serialu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki