FANDOM

Gazelle1

Gazelle – postać z serialu Odlotowe Agentki. Pojawiła się w odc. Modelki na zamówienie i Serum prawdy, mówi głosem Krystyny Wiśniewskiej i Wisławy Świątek.

Gazelle2

Gazelle w blasku fleszy

Gazelle4

Tak prawdopodobnie wyglądała Gazelle przed zmodelowaniem

Agentki poznały Gazelle w odc. Modelki na zamówienie. Gazelle to świeżutki nabytek agencji modelek Doskonałe Ciało, a już zdążyła zrobić furorę w świecie mody. Jest zapraszana na najbardziej prestiżowe wydarzenia modelingowe, takie jak tydzień mody. Gazelle jest pod każdym względem doskonała, a gdy tylko wchodzi na wybieg, oszałamia wszystkich widzów. Jednak nie jest to jej naturalna cecha. Szefowa Doskonałego Ciała i manager modelki – Helmet zrobili z niej królika doświadczalnego w swoim eksperymencie: modelowaniu. Dzięki modelizatorowi wspomniana wcześniej dwójka doprowadziła ciało Gazelle do perfekcji. Niestety, nie ma nic za darmo, mianowicie, doskonałe części ciała musieli po prostu ukraść od innych modelek (dawcy Gazelle: Stacy, Anna, Ember, Kelly, Gretchen). Efektem ubocznym był inny kolor skóry na dłoniach, palcach i ramionach u modelki, przez co wyglądała co najmniej dziwnie. Na dodatek po pokazie mody w Nowym Jorku gwieździe odpadło... ucho!

Gazelle3

Gazelle w trzecim sezonie

Mogło się wydawać, że WOOHP naprawiło szkody wyrządzone przez Tuesday i Helmeta. A jednak idealna Gazelle powraca w odc. Serum prawdy. Wyszedłszy z prestiżowego klubu w Beverly Hills, modelka zostaje porwana przez Cyrila Hearsay. Po raz kolejny Gazelle jest królikiem doświadczalnym, bowiem porywacz zastosował na niej swoje serum prawdy, a ta wydała mu swoje wszystkie tajemnice (np. tę, że sekret jej urody polega na jedzeniu długiego i chudego jedzenia, jak choćby lukrecja i spaghetti). Agentki, a szczególnie Clover, są wielkimi fankami Gazelle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki