FANDOM

Gdzie ci mężczyźni? to ósmy odcinek 3 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Felicity Fensis
  • Tai
  • Kenner Knightly
  • J.R.L. Junior
  • Tony Igle

OpisEdytuj

Sam i Alex znajdują pamiętnik Clover i czytają go. Okazuje się, że Clover napisała o swoich przyjaciółkach bardzo niemiłe rzeczy. Clover wścieka się na Sam i Alex za to, że przeczytały jej pamiętnik. Kłótnię przerywa Jerry, który ściąga agentki do Agencji. Jerry daje agentkom nową misję: Mają odnaleźć supermodela Tai'a, ważnego VIP-a, Kennera Knightly i  J.R.L. Juniora (na których agentki mówią "totalnie sławni, totalnie przystojni"), którzy zostali porwani przez dziwnych gladiatorów, i ochronić piosenkarza Tony'ego Igle'a. Agentkom niestety nie udaje się chronić Tony'ego przed porwaniem, bo nie mogą współpracować z powodu pamiętnika. Agentki dowiadują się, że ci gladiatorzy to roboty i pochodzą z wyspt Proasis wyspy słynnego miliardera Phila Fensisa. Po dotarciu na wyspę agentki zostają schwytane i zostają uwięzione z porwanymi. Agentki poznają rozpieszczoną córkę miliardera, Felicity Fensis, która porwała meżczyzn, by ich sobie zatrzymać, a gdy jej się znudzą, to wysyła ich na swoją arenę, by powalczyli z jej gladiatorami. Agentki i mężczyźni muszą stanąć twarzą w twarz w wielkim Magnagladem. Clover uzbraja się i pokonuje Magnaglada. Sam i Alex przerabiają Magnaglada, by złapał Felicity. Po powrocie do Beverly Hills, Sam i Alex przepraszają Clover za tę całą awanturę i przyznają się, że Clover nie myślała tak źle o swoich przyjaciółkach i że o tym napisała i że przeczytały także miłe rzeczy o nich. Sam i Alex dają Clover nowy pamiętnik ( tym razem z kłódką). Clover prosi przyjaciółki, by zignorowały to co zobaczą i usłyszą. Nagle przylatuje różowy sterowiec pokazujący na monitorze ubrania Alex i nagrywający śpiewający głos Sam. Sam i Alex znów się denerwują się na Clover .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki