Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Geraldine Husk

Przekierowano z Geraldine

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Geraldine Husk
Geraldine3.jpg
Imię Geraldine
Nazwisko Husk
Wiek 35+
Zamieszkała w własna dryfująca wyspa, Ocean Spokojny
Narodowość Brytyjka
Płeć Kobieta
Wzrost Wysoka
Kolor włosów Brązowy
Kolor oczu Brązowy
Rodzina
nieznana
Przyjaciele
brak
Wrogowie Clover, Sam i Alex, Jerry
Sprzymierzeńcy agenci SPI,
Blaine (dawniej)
Lubi swojego kota, wygrywać
Nie lubi Agencji WOOHP
Profesja Agentka WOOHP (dawniej),
szef SPI (dawniej),
kryminalistka
Stowarzyszenia SPI
Wystąpienia
Głos Anita Sajnóg/Magdalena Korczyńska

Geraldine Husk – była agentka WOOHP, założycielka SPI. Jedna z głównych czarnych charakterów w serialu Odlotowe Agentki.

Charakterystyka

Geraldine1.jpg

Geraldine z bliska (w sezonach 2-3)

Geraldine6.jpg

Geraldine w zbliżeniu (w sezonach 4-5)

Geraldine jest wysoką kobietą o ciemnych włosach ułożonych w charakterystyczną fryzurę. To podstępna kryminalistka będąca wynalazczynią wielu niebezpiecznych rzeczy. Prawdopodobnie jest bardzo bogata, gdyż posiada ogromną, dryfującą wyspę. Jest mistrzynią podstępów, wiele osób zostało wciągniętych w jej plany. Dobrze zna sztuki walki. Marzeniem Geraldine było zostać agentką WOOHP, jednak, mimo wielu starań, nie została przyjęta. Poprzysięgła Agencji oraz Jerry'emu zemstę...

Historia

poczatek SPI

Po raz pierwszy Geraldine pojawiła się w odcinku pt. Konkurenci. Założyła Agencję o nazwie Specjalny Pluton Interwencyjny (w skrócie SPI) po to, by zniszczyć Agecnję WOOHP. Jej plan polegał na jak najszybszym ratowaniu ludzi przed przestępstwami (które w rzeczywistości sama organizowała), by WOOHP po prostu nie miała zleceń i tym samym – rozpadła się. Przy pomocy agentów SPI prawie się to jej udało, gdyby nie Sam, Clover i Alex. Geraldine trafiła do więzienia.

zemsta i manipulacja Clover

Geraldine2.jpg

Geraldine na dryfującej wyspie

Jednak w odcinku pt. "Super agentka" udało się jej z niego uciec. Najbardziej z trzech agentek znienawidziła Clover, dlatego więc na niej użyła swojego wynalazku. Wynajęła Siergieja Cyberię, cybernetycznego złodzieja, by był przynętą na blondwłosą agentkę. Po dodaniu do kawy Clover cieczy manipulującej psychikę, Clover zmieniła się nie do poznania. Stała się o wiele lepszą agentką, jednak miało to złe strony. Gdy Sam i Alex udało się odszukać Geraldine na jej dryfującj wyspie – barce, która jest scharakteryzowana na wyspę, razem pokrzyżowały jej plan i uratowały Clover. Geraldine ponownie trafiła za kratki.

Arnold ofiarą Geraldine

Gerldine8.png

Geraldine – sylwetka

Po raz kolejny widzimy Geraldine w odcinku pt. Admirał Arnold. Po nieudanej próbie zapędzenia agentek w pułapkę, wykorzystała Arnolda, szkolnego kujona, by ten złapał trzy agentki (wcześniej manipulując jego psychiką podobnie jak psychiką Clover). Gdy już myślała, że pozbyła się agentek wraz z Arnoldem, udała się po Jerry'ego. Mimo jej wszelkich starań, została pokonana po raz kolejny przez agentki z pomocą przytomnego już Arnolda. W tym odcinku fryzura Geraldine nieco zmieniła swój kształt.

Geraldine jako tajemniczy pracodawca Blaine'a

Kobieta powraca w odcinku pt. Kolejny miłosny zawód (mimo że nie jest w tym odcinku widoczna na ekranie). Zleca Blaine'owi, który tylko udawał chłopaka Clover, by zniszczył tę agentkę, wcześniej mówiąc mu, że Clover pracuje dla złej organizacji. Po zaciętej walce Blaine nie chce dalej pracować dla Geraldine, więc przyłącza się do WOOHP. W odcinku pt Powrót Geraldine Blaine jedzie odszukać kryminalistkę i trafia na jej dryfującą wyspę. Jednak zostaje uwięziony przez jej krwiożercze rośliny. Tymczasem Geraldine nie próżnuje – wrobiła Clover w zniszczenie samochodu Alex oraz eseju Sam, a także w kradzież supernowoczesnej broni WOOHP. To z jej winy Sam i Alex odwróciły się od Clover. Jednak blondwłosa agentka nie poddaje się i, odkrywszy, że to Geraldine wrobiła ją w te występki, wyrusza na jej poszukiwania. Geraldine kolejny raz zostaje pokonana i wtrącona do więzienia. Dalsze jej losy są nieznane.

Geraldine mówi głosem Anity Sajnóg (odcinek Konkurenci) oraz Magdaleny Korczyńskiej (pozostałe odcinki).

Wynalazki i pomysły Geraldine

Ciekawostki

  • Geraldine to stereotyp przestępcy z lat sześćdziesiątych, z powodu:
    • złowieszczego śmiechu
    • posiadania białego kota
    • noszenia białego kombinezonu i białego pasa
  • dziwny jest fakt, że głównym wrogiem Geraldine została Clover (już bardziej powinna zostać nim Sam, przecież to rudowłosa agentka zrujnowała SPI)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki