Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Inga Bittersweet

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Inga1.png

dr Inga Bittersweet[1] – jedna z przestępców serialu Odlotowe Agentki, „genialna” wynalazczyni Ciasteczek Szczęścia. Pojawiła się w odc. 13 i 83, mówi głosem Krystyny Wiśniewskiej.

Zrujnowany żywotEdytuj

Inga Bittersweet to genialna wynalazczyni Ciasteczek Szczęścia. Niegdyś wiodła spokojne życie – sprzedwała ciastka. Bardzo to lubiła, na dodatek wymyślała własne przepisy. Niestety, jej życie się zmieniło. Inga zaczęła zjadać ciasteczka wystawione na sprzedaż, więc szef ją wyrzucił, rujnując jej życie. Bittersweet zaplanowała zemstę

Plan wcielony w życieEdytuj

Po dwudziestu latach, w odcinku pt. Ciasteczka Szczęścia, z pomoca asystentki Tall, Inga zaczęła sprzedawać swoje Ciasteczka, jednak modyfikując ich formułę. Otworzyła własny magazyn i fabrykę Ciasteczek Szczęścia. Wewnątrz swoich wypieków umieściła skoncentrowany ekstrakt cukru, przez co ludzie, którzy raz spróbowali Ciasteczka Szczęścia, stawali się od nich uzależnieni. Uzależnienie doprowadziło do ciasteczkowego szaleństwa, amatorzy wyrobów Ingi zdolni byli do wszystkiego, byle tylko zdobyć te słodkości. Do akcji wkroczyły Agentki. Bittersweet uwięziła dziewczęta i, za pomocą własnego karmiącego automatu zechciała doprowadzić je do słodkiej śmierci.
Inga2.png

Inga ofiarą własnego podstępu

Następnie wytłumaczyła im swój plan: ma ona zamiar sprzedawać swoje ciastka na całym świecie i wprawić ludność w uzależnienie od jej słodyczy. Na szczęście Agentki zniszczyły całą dostępną partię Ciasteczek Szczęścia. Na dodatek Inga padła ofiarą własnego podstępu – używając ekstraktu cukru, Sam uzależniła doktorkę od swych własnych wyrobów i spowodowała że w kilka sekund stała się niemal tak gruba i tłusta jak Clover. Następnie Bittersweet trafiła za kratki.

Kolejne wystąpienieEdytuj

Inga Bittersweet jest rówież widoczna w odc. Zły Jerry, gdy wraz z grupką więźniów chciała uciec z aresztu WOOHP. Dalsze jej losy są nieznane.

PrzypisyEdytuj

  1. Bittersweet w języku polskim znaczy: słodko-gorzka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki