FANDOM

Klony.png

klony Sam, Clover i Alexklony wymyślone i wyhodowane przez Mackera Kasiarza. Pojawiły się w odc. Włamywaczki serialu Odlotowe Agentki.

8-19.png

Hodowla klonów

Klony te to dokładne kopie Agentek. Zostały stworzone przez dawnego znajomego WOOHP – przestępcę-naukowca Mackera Kasiarza. W przeszłości podczas walki z Agentkami, Macker został wrzucony w przepaść, wyrwawszy wcześniej trzem agentkom sporą kiść włosów. Zyskał dzięki temu DNA Agentek. Następnie otworzył zakłady Replatech, by mógł przystąpić do eksperymentów. Założył hodowlę klonów. Klony są niemal identyczne jak ich pierwowzory. Nie mają własnej woli, są poddane rządaniom Kasiarza. Może się wydawać, że klony są bez skazy, jednak ich wadą są niekontrolowane odruchy i tiki. To prawdopodobnie efekt niedopracowania.

8-18.png

wada klonów – niekontrolowane tiki

Macker stworzył klony z chęci zemsty. Pragnął obrabować wszystkie banki na świecie, używając swoich klonów. W ten sposób każdy pomyślałby, że to sprawka agentek. Niektóre klony są bardziej zaawansowane w rozwoju (potrafią mówić i mają choć część wolnej woli), inne mniej. Największą rolę w serialu odegrał klon Clover. Gdy prawdziwa Agentka została porwana, ten wprowadził pozostałe Agentki w pułapkę Makera Kasiarza. Po udanej misji Agencja prawdopodobnie unieszkodliwiła klony, a całą hodowlę zamknięto.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki