FANDOM

Lodowa zemsta to piętnasty odcinek 4 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Barry
  • Lodziarz

OpisEdytuj

Alex mówi Sam i Clover, że Barry zaprosił ją na bal. Clover szuka dla Alex odpowiedniej sukienki i znajduje ją. Gdy Alex mierzy sukienkę, przed sklep przychodzi Barry. Clover mówi, że Barry nie może zobaczyć Alex w randkowej sukience przed randką, bo to przynosi pecha. Alex próbuje zasłonić okno, lecz i tak Barry ją zauważa i śmieje się z niej. Randkowy pech Alex się zaczął. Agentki zostają ściągnięte do Agencji. Jerry daje agentkom nową misję: Mają sprawdzić dlaczego kilkoro ludzi jest zamrożonych i trzeba wytropić dziwną muzykę, która może mieć z tym wspólnego. Agentki znajdują trop i trop prowadzi do ciężarówki z lodami. Gdy pewien chłopak naśmiewa się z lodziarza, zostaje schwytany i zamrożony. Lodziarz także chce zamrozić Alex, lecz Sam i Clover ją ratują. Agentki gonią lodziarza, lecz udaje mu się uciec. Barry dzwoni do Alex i mówi jej, że musi odwołaćich wyjście. Nagle słychać muzykę z samochodu z lodami. Agentki jadą do szkoły i znajdują kilku swoich kolegów (w tym Barry'ego i Mandy) zamrożonych. Agentki gonią lodziarza do opuszczonej fabryki i dowiadują się, że smak jego lodów jest toksyczny. Agentki zostają schwytane. Lodziarz mówi agentkom, że przez dzieciaki, które krytykują jego lody, zbankrutował i chce się zemścić zamrażając Beverly Hills. Agentkom udaje się uciec i powstrzymują lodziarza, lecz on kieruje zamrażające lody w stronę Beverly Hills. Jerry mówi agentkom, że węglowodory mogą pomóc. Agentki kierują lody do smołowego jeziora, bo smoła składa się z węglowodorów. Po kontakcie ze smołą, lody zostają zniszczone. Na balu agentki są wściekłe, że nie mają par. Przychodzi Barry i prosi Alex do tańca. Alex się zgadza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki