FANDOM

MałaAnia.png

Mała Ania (ang. Little Ann, ros. Маленькая Аня) – zabawka z serialu Odlotowe Agentki, popularna na całym świecie w latach siedemdziesiątych. Produkowana w Rosji przez firmę Vladimira Cosyreva.

MałaAnia1.png

Wersja podręczna

Mała Ania jest najlepszą zabawką Cosyreva, to jego duma i radość. Lalka zrobiła furorę w latach siedemdziesiątych, bawiły się nią nawet Gabby i Carmen. Ania posiada różową, wzorzystą sukienkę, włosy są koloru rudego, a jej twarz jest bardzo obficie wymalowana. Mała Ania ma dwie wersje: małą (około 25 cm długości) oraz dużą (wielkości człowieka).

6-22.png

Vladimir z Małą Anią

Mała Ania pojawiła się w serialu w odc. Niebezpieczna zabawa. Teraz na topie są zabawki elektroniczne, a Mała Ania poszła w zapomnienie. Vladimir nie mógł się z tym pogodzić. Stworzył więc komputerowy chip zmieniający dorosłych w zdziecinniałe bachory i wszczepił go swoim zabawkom, z Małą Anią włącznie. Zabawki narobiły Agentkom wielu kłopotów, bowiem te zostały wysłane na misję, by sprawdzić dziwne zachowanie dorosłych. Agentkom udało się pokrzyżować plany Vladimira, a świat ponownie zapomniał o Małej Ani, prawdopodobnie na zawsze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki