FANDOM

Macker1.png

Macker, pseudonim „Macker Kasiarz” (ang. Macker the Safecracker) – wróg w serialu Odlotowe Agentki. Pojawił się w odc. Włamywaczki (oraz w przeszłości niepokazanej w odcinkach) serialu Odlotowe Agentki. Mówi głosem Ireneusza Załoga.

8-21.png

Przestępcza przeszłość Mackera Kasiarza

Macker Kasiarz to więzień Agencji WOOHP. Miał z agentkami porachunki z przeszłości (niepokazane w odcinkach serialu). Rozpętała się między nimi walka, w której Macker został pokonany i strącony w przepaść, wyrywając zarazem dość pokaźną kiść włosów Sam, Clover i Alex.

Macker2.png

Ciało Mackera po wypadku

Macker powrócił w odc. Włamywaczki. Po upadku jego ciało zostało dotkliwie potrubowane, musiał więc zastąpić kilka fragmentów swojego organizmu mechanicznymi częściami, jak u robota. Otworzył zakłady Replatech, w których zaczął eksperymentować z DNA Agentek otrzymanych z wcześniej wyrwanych włosów. Stworzył hodowlę klonów Agentek, niemal identycznych jak pierwowzory. Klony posłużyły mu do rabowania banków. Była to jego zemsta – każdy myślałby, że napady to sprawka Agentek, więc Agentki miałyby wiele kłopotów. Jego plan zadziałał. Agencja mylnie wzięła Agentki za sprawczynie tych występków i uwięziła je. Jednak zdeterminowane dziewczęta uciekły, wykryły sprawców i tym samym dowiodły swojej niewinności. Macker trafił z powrotem za kratki, a hodowlę klonów zamknięto. Dalsze jego losy są nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki