FANDOM

Manicurowa mania to dwunasty odcinek 4 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Manny Wong
  • Clara Hughes
  • Jessica Walker
  • Donna
  • Robo-recepcjonistka
  • Fotograf

OpisEdytuj

W Beverly Hills otwarto nowy salon manicuru, Mega Mani Mania. Agentki tam idą, lecz recepcjonistka, która jest robotem, mówi im, że ich wizyta jest zaplanowana na 30 maja i że wcześniejsze terminy są zajęte. Agentki są zaskoczone, bo wczoraj otwarto salon. Mandy zjawia się i mówi, że tylko na zaproszenia. Mandy pokazuje swoje nowe paznokcie, które były robione w tym salonie i Clover wścieka się. Mandy mówi Clover, że jeśli ona nie dostanie manicuru z Mega Mani Manii, to nie wygra konkursu na modelkę Mega Mani Manii. Clover jest zdeterminowana mieć manicur z tego salonu. Agentki zostają ściągnięte do samolotu Agencji. Jerry daje agentkom kolejną misję: Mają odnaleźć kilka zaginionych dziewczyn i także ochronić kolejną dziewczynę przed porwaniem. Agentki widzą, że dziewczynę, która ma na imię Donna, porywają dwie zaginione dziewczyny, Clara Hughes i Jessica Walker. Agentki próbują je powstrzymać, lecz one używają swoich paznokci jako broń. Clara i Jessica uciekają z Donną. Agentki znajdują kawałek paznokcia z owadem i wysyłają go do analizy. Clover łamie sobie paznokieć i bezskutecznie próbuje zrobić rezerwację w Mega Mani Manii. Agentki dowiadują się, że autorem tego paznokcia jest słynny manicurzysta, Manny Wong, i idą do muzeum Mani Sztuki. Agentki znajdują listę klientów salonu i dowiadują się, że jednymi z nich były Clara, Jessica i Donna. Agentki znajdują na górze jakiś nadajnik. Widzą też porwane dziewczyny z samym Manny'm Wongiem. Okazuje się, że to Manny Wong porwał swoje byłe klientki i wszczepił na nie paznokcie, kontrolujące umysł, by zniszczyć Mega Mani Manię. Dzięki Clover i jej obsesji na punkcie paznokci, agentki zostają przyłapane. Manny chce je także zniewolić. Sam i Alex udaje się uciec, lecz Clover nie ma szczęścia i staje się mani zombi. Sam i Alex próbują ostrzec Mega Mani Manię, lecz Mandy wmawia robo-recepcjonistce, że one wymyślają bzdury, bo nie mogą się umówić. Z tego powodu Sam i Alex są wyrzucone z salonu. Sam i Alex wkradają się do salonu i prawie wyganiają klientki, lecz Clover, Manny i reszta mani zombi zjawiają się. Zaczyna się wielka walka. Alex używa laserowego pilnika i wystrzela go w górę, a Jerry odbija laser w muzeum Mani Sztuki, niszcząc nadajnik, przywracając Clover i pozostałe dziewczyny do normalności. Clover jest zadowolna ze swoich długich paznokci, której jej zrobił Manny podczas zniewolenia jej. Fotograf robi zdjęcie i mówi, że Clover jest nową modelką Mega Mani Manii. Clover próbuje zrobić pozę, lecz fotograf mówi, że tylko zdjęcia dłoni będą robione i że modelka pokazuje jedynie dłonie. Mandy naśmiewa się z Clover, że nikt się nigdy nie dowie o jej wygranej. Clover wścieka się i zaczyna gonić Mandy po całym Beverly Hills.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki