FANDOM

Morderczy trening (ang. WOOHPersize Me!) to dwunasty odcinek 5 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Mindy
  • Master Mario

OpisEdytuj

Britney znów jest w drużynie wraz Sam, Clover i Alex. Z powodu powrotu Britney, Alex znów czuje się zazdrosna. Agentki potem widzą na aerobiku jak studenci wykonują ruchy treningowe z Agencji, które ktoś przesłał na DVD. Agentki zawiadamiają Jerry'ego. Agentki znajdują DVD w pokoju Mandy i Mindy i dowiadują się, że to DVD anleży do kogoś o inicjałach MM, który ma letni domek w Andach. Agentki jadą w Andy i przeszukują ten domek. Znajdują pokój z DVD i plakatami jakiegoś siłacza. Dowiadują się także, że inicjały MM znaczą Master Mario. Agentki zostają zaatakowane przez uczniów Master Maria, lecz udaje im się uciec. Jerry mówi agentkom o Master Mario: Master Mario pracował dla Agencji i chciał wydać sekrety treningów za parę marnych groszy. Za to Master Mario został zwolniony i Jerry prawie mu wymazał pamięć, lecz się nie udało. Teraz Master Mario planuje zemstę. Agentki dostają się na kolejny trening Master Maria na plaży. Master Mario włącza muzykę treningową. Agentki zakładają ochronne nauszniki, by znów panować nad ciałem i nie usłyszeć muzyki. Niestety, Sam i Britney nie zdążyły zakryć uszu i są kontrolowane wraz we wszystkimi, by stały się uczniami Master Maria. Alex i Clover zostają schwytane. Master Mario mówi, że ma zamiar zniszczyć Jerry'ego i Agencję. Clover i Alex udaje się uciec i odwracają działanie muzyki, przywracając wszystkich do normy. Master Mario zamierza zniszczyć Agencję po swojemu. Agentki go powstrzymują. Britney mówi, że nie udałoby się powstrzymać Master Maria gdyby nie Alex. Alex przeprasza Britney za ciągłą zazdrość i zaprzyjaźnia się z nią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki