Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Muzyczna misja

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Muzyczna misja
1-5.png
Oryginalny tytuł A Thing For Musicians
Polski tytuł Muzyczna misja
Premiera w Polsce 2 września 2002 roku
Scenariusz Michelle & Robert Lamoreaux
Numer (w serialu) 1
Sezon 1
Numer (w sezonie) 1
Poprzedni odcinek brak
Następny odcinek Jednodniowa królowa

Muzyczna misja – pierwszy odcinek zarazem sezonu 1, jak i całego serialu Odlotowych agentki.

Opis

Opis szczegółowy

Na całym wiele nastolatków (i nie tylko) oszalało na punkcie całkiem nowej gwiazdy – piosenkarza Ricky'ego Mathisa. Wydał dopiero jedną piosenkę pt. Legenda rocka, a z dnia na dzień stał się idolem wielu osób. Właśnie ta sprawa stała się misją agentek Sam, Clover i Alex. Jerry, szef dziewcząt, zrobił znich zespół o nazwie Agentki (lecz dziewczynom nie przypadła ta nazwa do gustu). Agentki odwiedziły swój własny apartament w Londynie oraz poznały Phila, managera Ricky'ego. Następnie spotkały samego gwiazdora w jego penthausie. Zawsze czujną Sam zaciekawił fakt, że płyty kompaktowe Mathisa świecą jaskrawozielonym światłem. Nadszedł czas na koncert Agentek! Clover dostała od Phila CD z sinlem Ricky'ego, więc przystąpiła do słuchania, by się odstresować przed ich wystąpieniem. Dziewczyny grały z playbacku, a gitary nie były nawet podłączone do wzmacniaczy. Następnie udały się do Phila do jego kabiny. Okazało się, że jest dźwiękoszczelna. Phil tłumaczył to za dużą dawką decybaeli, lecz w rzeczywistości było inaczej. Po tym męczącym doświadczeniu Sam, Clover i Alex wróciły do hotelu. Tymczsem Clover, która została poniżona przez Mandy przed Damonem (nowym chłopakiem w szkole), ma złamane serce (przynajmniej tak się Sam i Alex wydawało). Smutek znikł błyskawicznie, a Clover zakochała się w Rickym (jak z resztą reszta jego fanów). Sam i Alex, które nie są tak zmienne w uczuciach jak blondwłosa Agentka, dostały od Jerry'ego szczegółowe informacje na temat Sebastiana, ekscentrycznego rockmana, który stracił rękę na swoim koncercie, z powodu przemiarkowania efektów specjalnych. Teraz jest producentem muzycznym (zajmuje się produkowaniem płyt Ricky'ego) i mieszka na małej wypie u wybrzeży Brazueli. Alex i Sam miały zamiar udac się tam na przeszpiegi, lecz zmieniły swoje plany, gdzyż Ricky leciał tam, by nagrać swój nowy kawałek. Skorzystały więc z darmowego transportu. Clover słuchała swojego idola z ogromnym zaciekawieniem, a pozostałe agentki poszły trochę „powęszyć” (czyli poszpiegować, tekst Sam). Odkryły sekretne laboratorium Sebastiana i nie tylko. Sam wywnioskowała, że piosenka Ricky'ego Mathisa posiada hipnotyczne brzmienie, a fani zachowują się tak, jak każe im tekst piosenki. Nagle wszedł Sebastian. Agentki zostały nakryte na gorącym uczynku i zaciągnięte w pułapkę w studiu nagraniowym. Sebastian wyjaśnił im swój podstępny plan: ma on zamiar zapanować nad armią fanów Ricky'ego za pomocą piosenki nic nieświadomego piosenkarza. Zamierza także włączyć do tej armii Sam i Alex, puszczając im piosenkę Mathisa przez głośnik. Po tym przerażającym monologu Sebastian opuścił nasze więźniarki. Sam wpadła na pomysł, jak wydostać się z więzienia. Wraz z Alex zaczęła grać na instrumentach będących w studiu, rozbijając tym samym szybę. Używając podwodniaków Agentki wydostały się z wyspy i przypłynęły na koncert Ricky’ego (Sebastian miał tam zamiar wysłać hipnotyczny sygnał dzięki ogromnej antenie). Spotkały tam samego Mathisa. Sam wpadła na genialny plan. Podczas gdy wdrażała go w życie, Alex oraz Ricky zostali zaskoczeni przez namolnych fanów piosenkarza, więc musieli ratować się ucieczką. Niestety, wielka antena została włączona. Tymczasem rudowłosa agentka używając laserowo-tunelowej tornado suszarki zmieniła tor lotu helikoptera, w którym siedzieli Sebastian i Phil tak, że oszuści zostali przeniesieni na tor wysyłania sygnału przez antenę i, co się z tym wiąże, stali się również fanami Ricky’ego. Sami stali się ofiarami własnego podstępu. Następnego dnia Agentki wróciły do szkoły. Clover dostała zaproszenie od Damona, lecz odmówiła mu, tłumacząc, że ma już dość amorów jak na jeden tydzień (widocznie chodziło jej o zauroczenie Ricky’m). Jej miłosna przerwa nie trwała długo, gdyż Clover wpadł w oko kolejny przystojniak…

Streszczenie

To pierwsza misja Agentek, nie licząc filmu. Dziewczęta będą musiały zbadać sprawę pewnego piosenkarza – Ricky'ego Mathisa. Jego fani zachowują się jak oszalali. Jak się później okaże, sam piosenkarz nieświadomie czyni to spustoszenie. Prawdziwi winowajcy są bliżej, niż się wydaje.

Podsumowanie

Postacie

  • i inni

Miejsca

Urządzenia

Gadżety

Pojazdy

Wynalazki

Muzyka

Piosenki

Fakty o bohaterach

W tym odcinku poznajemy charaktery bohaterów:

  • Sam – roztropna i inteligentna
  • Clover – optymistka, kombinatorka, zmienna w uczuciach
  • Alex – błyskotliwa, spostrzegawcza, lecz mało asertywna
  • Mandy – wredna i snobistyczna

Galeria

Wersja polska

Opracowanie: IZ-Text Katowice

Udźwiękowienie: Supra Film

Tekst polski: Patrycja Przybysz

Wystąpili:

  • Anna Rusek – Alex
  • i inni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki