Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Niekończący się lot

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Niekończący się lot to szesnasty odcinek 3 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Kapitan Hayes
  • Robo-stewardessy
  • Gwiazdy

OpisEdytuj

Jakaś stewardessa mówi, że Clover wygrała konkurs i może polecieć superszybkim samolotem BlingJet z grupą międzynarodowych gwiazd do Paryża. Sam i Alex jest przykro, że nie wygrały, lecz stewardessa im mówi, że one muszą wziąć udział w konkursie. Sam i Alex wpadają w złość gdy się dowiadują, że Clover nie wysłała ich zgłoszeń, bo używała dużo znaczków, by jej zgłoszenie dotarło i na zgłoszenia jej przyjaciółek nie starczyło jej znaczków. Agentki zostają ściągnięte do Agencji. Jerry mówi agentkom, że mają przetestować nowe gadżety. Clover mówi Jerry'emu, że ona nie weźmie udziału w testach, bo ona musi polecieć w podróż BlingJetem. Jerry jest dumny z Clover, ale i także rozżalony, bo nie wygrał konkursu. Clover wsiada do BlingJeta i cieszy się lotem i luksusami w tym samolocie dopóki nie zauważa na GPS-ie, że samolot minął Paryż. Stewardessa zaprowadza Clover do kapitana Heyes'a. Kapitan mówi Clover, że samolot naprawdę minął Paryż i że nigdy nie wylądują. Clover dowiaduje się, że kapitan porwał gwiazdy, bo on ma OHG - Oddawanie Hołdu Gwiazdom. Clover dowiaduje się także, że stewardessy to roboty. Clover dzwoni po Sam i Alex. Sam i Alex biorą gadżety, które muszą przetestować. Sam i Alex dostają się do samolotu i znajdują Clover. Agentki zostają uwięzione w kabinie pilota i okazuje się, że w kabinie kończy się powietrze. Clover ostrzega pasażerów. Kapitan we wściekłości przyspiesza samolot i będzie tak szybko leciał, że czas się cofnie. Agentki zwiększają przepływ powietrza i zwalniają samolot. Clover uruchamia system lądowania i samolot ląduje na wodzie. Clover daje Sam i Alex zdjęcia "Potrójnego zagrożenia" jako rekompensatę za niewysłane zgłoszenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki