FANDOM

UWAGA! Ta strona postacie z serialu Odlotowe Agentki. Nie mylić z odcinkiem – Obcy

Obcy1

Dwaj przedstawiciele rasy obcych

Obcy, kosmicihipotetyczne istoty pozaziemskie. W serialu Odlotowe Agentki pojawiła się rasa obcych w odcinku piętnastym.

Opis/Wygląd zewnętrznyEdytuj

Obcy5

Alex i Sam wśród gromadki obcych

Kosmici, którzy pojawili się w serialu, to bez wątpienia szraki z zieloną skórą. Mają nieproporcjonalnie dużą głowę, w której znajduje się potężny mózg. Oczy są szare i lekko wyłupiaste. Ich skóra nie posiada owłosienia. Kończyny kosmitów są wątłe i długie. Z dłoni wystają trzy ostro zakończone palce. Obcy są niskiego wzrostu. Każdy przedstawiciel tej rasy ubrany jest w biały, obcisły kombinezon. Ich głos brzmi nieco mechanicznie.

Obcy6

Obcy opuszczający Ziemię

Obcy podróżują po całej galaktyce, obserwując rozamite planety i prowadząc tajemnicze badania. Nie chcą demaskować się przy ludziach i podejmują wszelkie starania, by członkowie ludzkiej rasy nie dowiedzieli się o ich istnieniu. Większość obcych jest nastawiona pokojowo, nie mają zamiaru krzywdzić żadnej żywej istoty. Nie jest do końca jasne, z której planety pochodzą. Kosmici znają język francuski. Używają kręgów zbożowych, by określić swoje położenie (wzory odpowiadają wpółrzędnym geograficznym).

Wizyta na ZiemiEdytuj

Obcy2

Alex nawiązuje kontakt z obcym

Obcy3

Kontrolowany obcy

Kolejnym przystankiem obcych stała się planeta Ziemia. Przybywszy na nią gigantycznym statkiem, rozpoczęli badania. Lecąc ponad stanem Iowa, ich system został zaatakowany przez przebiegłą dr Hawking. Zapanowała nad całą armią obcych, robiąc załodze porządne pranie mózgu (więcej o mistrzowskim plane Hawking tutaj). Rozkazał załodze, by zaczęli porywać obywateli z różnych stron świata. Zasialiby wtedy ogólnoświatowy zamęt i strach. Gdy cała Ziemia drżałaby już przed inwazją, obcy (oczywiście zmanipulowani przez Hawking) przedstawiliby swoje rzekome warunki: przestaną porywać, jeśli wszystkie kraje oddadzą swoje bogactwa. Do akcji wkroczyły trzy Agentki. Oswobodziły obcych z niewoli, a Hawking trafiła do więzienia. Kosmici czule podziękowali swoim wybawicielkom, a następnie odlecieli w siną dal... Więcej nigdy już się nie pojawili.

Główne trioEdytuj

Obcy4

Główne trio

W serialu pojawili się trzej zwiadowcy, próbujący dowiedzieć się, co stało się z zaginionym statkiem (czyli tym uprowadzonym przez Sagan Hawking). Pomogli oni trzem Agentkom w wypełnieniu ich misji. Na ich ojczystej planecie, trio należy do elitarnej jednostki specjalnej, której szefem jest niejaki Ja-Rey (aluzja do Jerry'ego, szefa trzech Agentek). Są oni obeznani w mechanice, potrafią skonstruować sprzęt dobrej jakości, używając rzeczy, które mają pod ręką. Posiadają również swoiste gadżety. Obcy zapamiętali swoje trzy wybawicielki. Następnie, wraz z oswobodzoną resztą, powrócili na swoją planetę. Niestety, po wyglądzie nie da się odróżnić głownego tria od reszty kosmitów. Jako jedne z niewielu, trio potrafi mówić po angielsku.

UFOEdytuj

Osobny artykuł: UFO

Więcej z Fandomu

Losowa wiki