Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Plecak odrzutowy

Przekierowano z Odrzutowy plecak

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Plecak odrzutowy jest jednym z najprzydatniejszych i najbardziej wydajnych gadżetów Światowej Organizacji Ochrony Ludzkości.

Opis

Plecak odrzutowy to urządzenie transportowe, wyprodukowane przez agencję WOOHP. Jest superszybkim, przenośnym i wydajnym środkiem transportu, często pomagającym Agentkom w pełnieniu ich obowiązków na misji. Plecak odrzutowy lata dzięki wbudowanej mini-rakiecie, napędzanej przez ogień. Poza tym do wnętrza odrzutowego plecaka można spakować także różne gadżety. Jak prawie każdy gadżet, odrzutowy plecak posiada nowszy model dostępny od sezonu 3. W tymże sezonie plecak odrzutowy staje się standardowym wyposażeniem Agentek.

Starszy model

Strarszy model spełnia wszystkie zastosowania opisane w powyższym opisie. Jest koloru ciemnoróżowego, z wyszytym na zewnętrznej stronie kwiatkiem.

Nowy model

Nowy model plecaka odrzutowego spełnia te same zastosowania, co model starszy, z tą różnicą, że o wiele wydajniej. Poza tym posiada dodatkowe funkcje: skrzydła utrzymujące równowagę oraz boczne rakiety dodające szybkości (boczne rakiety nie zawsze są używane). Nie tylko funkcje zostały zmienione – wygląd także uległ zmianie, a plecak stał się bardziej stylowy.

Ciekawostki

  • W odcinku pt. "Wielki bałagan" plecak odrzutowy został przez Alex użyty w odmienny sposób – agentka wytworzyła dym dzięki płomieniowi z rakiety, włączając tym samym alarm przeciwpożarowy.

Galeria

Plecak4.png

Starszy model plecaka odrzutowego

Plecak2.png

Nowszy model plecaka odrzutowego (nieużywany, złożony)

Plecak1.png

Nowszy model plecaka odrzutowego (używany, rozłożony)

Plecak5.png

Agentki lecące starszą wersją plecaka odzrutowego

Plecak3.png

Agentki lecące nowszą wersją plecaka odzrutowego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki