Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Podwodny hotel

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Podwodny hotel to trzynasty odcinek 5 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Kapitan Hayes
  • T Bone

OpisEdytuj

Alex już nie zazdrości Britney i obie bardzo się lubią. Clover próbuje zrobić rezerwację w nowym podwodnym hotelu Aqua Bita, lecz niestety ten hotel jest dla VIP-ów. Agentki zostają ściągnięte do Agencji. Jerry daje agentkom nową misję: Mają sprawdzić dlaczego na świecie wzrasta poziom wód. Okazuje się, że agentki mają podwójną misję. Jest plaga porwań gwiazd i o mało nie porwano słynnego aktora i piosenkarza, T Bone'a, którego uwielbiają Alex i Britney. Alex i Britney zostają wysłane do T Bone'a. Gdy Alex i Britney rozmawiają z T Bone'm, nagle coś w basenie go porywa. Alex i Britney próbują go uratować, lecz także zostają porwane. Woda sprowadza Alex, Britney i T Bone'a do hotelu Aqua Bita. Tymczasem Sam i Clover znajdują na pewnej wyspie sztuczny wodospad, który powoduje podniesienie wody. Sam i Clover znajdują podejrzanego typa i próbują go złapać, lecz on ucieka. Zostawił on czapkę, którą Sam i Clover znajdują i dają Jerry'emu. Jerry mówi, że ta czapka pochodzi z więziennej szfalni i korzystał z niej jedynie Kapitan Hayes, który uszył kopię ubrania strażnika więziennego, by uciec z więzienia. Alex i Britney zawiadamiają Sam, Clover i Jerry'ego. Sam i Clover dowiadują się gdzie Alex i Britney są i dostają się do Aqua Bita. Okazuje się, że właścicielem tego hotelu jest sam Kapitan Hayes, który chce zatopić Ziemię i przetrzymywać gwiazdy w hotelu. Sam i Clover udaje się uratować Alex i Britney. Alex i Britney zabierają gwiazdy z hotelu, a Sam i Clover odwracają przepływ wody i próbują powstrzymać Kapitan Hayes'a, lecz on ucieka. Agentki i gwiazdy uciekają łodzią podwodną, lecz Kapitan Hayes ich goni hotelem, który może także służyć jako łódź podwodna. Podczas pościgu, hotel wala się o skały, powodując zniszczenie. Kapitan Hayes zostaje zatrzymany, a gwiazdy wracają do domów. Jerry mówi agentkom, że Britney wyjeżdża do oddziału w Australii. Alex jest smutna, lecz Britney pociesza ją mówiąc, że mogą do siebie wydzwaniać. Alex znów zaczyna zazdrościć Britney gdy dowiaduje się, że jej partnerem podczas misji ma być Blaine.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki