FANDOM

Powrót Geraldine to szósty odcinek 5 sezonu.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Blaine kominikuje się ze swoim tajemniczym zleceniodawcą i wmawia mu, że Clover nie wejdzie im w drogę. Ten zleceniodawca potem odkrywa, że Blaine nie wykonał misji. Blaine wyrusza na samotną misję, by znaleźć swojego zleceniodawcę. Clover jest smutna. Sam i Alex mówią Clover, że ona odzyska humor jeśli ona pójdzie do jej ulubionych miejsc: Sklepu z butami, wegańskiej restauracji i SPA. Agentki zostają ściągnięte do Agencji. Jerry mówi Clover, że ten zleceniodawca śledzi jej każdy ruch. Clover idzie do swoich ulubionych miejsc, lecz widzi, że wszystko jest inaczej, np. SPA jest otwarte dla wszystkich, sklep z butami jest teraz sklepem z używaną odzieżą i wegańska restauracja jest teraz mięsną restauracją. Robi się coraz gorzej: Sam oskarża Clover o odpisanie jej wypracowania, a Alex oskarża Clover o rozbicie jej samochodu. Jerry mówi agentkom, że Clover jest zawieszona w czynnościach agentki za kradzież broni Agencji. Clover dochodzi do wniosku, że ktoś chce ją wrobić i znajduje jakiś ślad twarzy w poduszce powietrznej samochodu Alex. Clover skanuje ślad i dowiaduje się, że to była Geraldine. Blaine dzwoni do Clover i mówi jej, że jest na dziwnej wyspie i ktoś go złapał. Okazuje się, że Blaine'a schwytała Geraldine. Clover dostaje się do wyspy Geraldine, by uratować Blaine'a. Tymczasem Jerry mówi Sam i Alex, że Geraldine uciekła z więzienia i, po prześledzeniu jej rozmów telefonicznych, okazuje się, że to ona wynajęła Blaine'a, by wyeliminować Clover. Sam i Alex orientują się, że to wszystko nie było winą Clover, tylko Geraldine. Geraldine mówi Blaine'owi, że postanowiła zrunować i zakończyć życie Clover za to, że nie wykonał swojej misji. Clover walczy z Geraldine, lecz zostaje schwytana. Geraldine używa skradzionej broni, by powiększyć Clover i Blaine'a i zostawia ich swoim roślinom. Clover i Blaine'owi udaje się uciec. Sam i Alex dostają się na wyspę i przywracają Clover i Blaine'a do naturalnych rozmiarów. Agentki i Blaine gonią Geraldine i łapią ją. Sam i Alex przepraszają Clover, że jej nie uwierzyły. Jerry mówi agentkom, że Blaine zgodził się pracować w Agencji. Na nieszczęście Clover, Blaine ma pracować w oddziale Agencji w Australii. Blaine mówi Clover, że ich związek przetrwa tę trudną próbę i że ona może go odwiedzać podczas wakacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki