Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Prezydencki rozkaz

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Prezydencki rozkaz to dwunasty odcinek 2 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Prezydent
  • Madison
  • Nasfild
  • Pani Quivers

OpisEdytuj

Prezydent dzwoni do Jerry'ego i zaprasza go na ryby. Prezydent mówi Jerry'emu, że pogadaliby o jego pracy w Białym Domu. Prosi także Jerry'ego, żeby agentki zaopiekowały się jego córką, Madison. Podczas pobytu w Białym Domu agentki dowiadują się, że Madison jest bardzo wredna dzięki temu, że przez całe jej życie nic tylko media i tajni agenci, a jest tylko miła gdy jest z nią tata. Madison bez przerwy robi agentkom kawały. Nagle jakiś mechaniczny pająk porywa Madison. Agentki próbują dogonić pająka, lecz nie udaje im się. Agentki znajdują w komputerze Madison wieść, że jeśli prezydent jeszcze zobaczy córkę, to więzień 34 343, który jest w więzieniu w Maryland, ma się znaleźć za 2 godziny na szczycie Kolumny Waszyngtona. Sam udaje więźnia, by zmylić porywacza. Niestety, sztuczka się nie udaje. Agentki gonią porywacza do domu niańki Madison, pani Quivers, która ma wolny dzień. Agentki dowiadują się, że to pani Quivers jest porywaczem. Okazuje się, że ten więzień to mąż pani Quivers, a ona jest częścią gangu Swetlandera. Przez interwencję agentek, pani Quivers ma zamiar stanąć z prezydentem twarzą w twarz. Na jeziorze pani Quivers każe prezydentowi zadzwonić do więzienia, by uwolnić jej męża. Agentki zjawiają się i walczą z ludźmi pani Quivers. Pani Quivers ucieka, lecz Jerry rzuca w nią żyłkę. Madison przeprasza agentki za swoje zachowanie, a Jerry rezygnuje z pracy w Białym Domu gdyż jego nieobecność w Agencji zagroziłaby krajowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki