FANDOM

Pustynna misja to drugi odcinek 2 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Ian Flemish
  • Profesor Elliot

Gadżety

  • laserowa szminka
  • tornado w sprayu
  • turbo-łopatka
  • książka o tajemnicach starożytnego Egiptu

Opis

Po powrocie z misji, agentki dowiadują się, że przegapiły konkurs na najhojniejszą nastolatkę, ale zdążą się załapać na bal. Clover czuje, że to może być okazja, by pochwalić się nowym pierścionkiem. Niestety, jest ogłoszenie, że najhojniejszą nastolatką zostaje Mandy. Mandy pokazuje agentkom swój pierścionek. Podczas treningu Clover znajduje pierścionek Mandy i mierzy go, lecz sekundę potem agentki zostają ściągnięte do Agencji. Jerry daje agentkom nową misję: Mają odnaleźć zaginionego profesora Elliota i ma im pomóc jego asystent, Ian Flemish, który twierdzi, że istnieje klątwa. Agentki poznają Iana i on mówi, że nie da się znaleźć profesora, bo padł ofiarą klątwy Amunracha. Ian ostrzega agentki, by niczego nie dotykały gdyż niektóre z przedmiotów z podróży są przeklęte. Clover jednak otwiera sarkofag i zostaje przeklęta. Ian mówi, że klątwa czasem trwa jeden dzień, a czasem wieczność. Ian mówi, że jeśli trzy skarabeusze będą połączone w świątyni bogini Isis, to obdarzą tego nieśmiertelnością i niespotykaną mocą. Agentki i Ian sprawdzają świątynię Bennu. Clover znajduje jaskinię i spinkę z herbem Oxfordu. Sam twierdzi, że ona należy do Iana, a on mówi, że nie był w tych katkumbach. Agentki i Ian dostają się do świątyni księżyca, by znaleźć drugi skarabeusz. Alex znajduje go, lecz zanosi się na klątwę. W wyniku klątwy Alex i Ian znikają. Sam uważa, że to dziwne, bo w światyni Bennu jedynie profesor Elliot zniknął. Sam i Clover przesukiwają tunel, lecz natrafiają na czołg i znajdują w nim dzieła sztuki. Jerry mówi agentkom, że Ian jest wyjątkowo ambitny i uważany za następcę profesora Elliota. Sam podejrzewa, że Ian porwał profesora, by awansować na jego miejsce. Clover potem zauważa związanych Alex i Iana. Agentki zastanawiają się skoro Ian nie ma nic wspólnego ze zniknięciem profesora, to kto? Okazuje się, że sam profesor za tym stoi. Profesor Elliot mówi, że jeśli połączy skarabeusze w świątyni bogini Isis, to będzie nieśmiertelny i wszechwładny. Sam przeprasza Iana za podejrzenia. Agentki i Ian dostają się do świątyni, ale za późno: Profesor zdążył połączyć skarabeusze i stać się nieśmiertelnym. Profesor wzywa mumie do walki. Sam, Alex i Ian walczą z mumiami, a Clover próbuje rozdzielić skarabeusze. Sam używa tornada w sprayu, by zniszczyć mumie, a Clover używa turobłopatki, by rozdzielić skarabeusze. Po udanej akcji Ian mówi Clover, że na pierścionku, który ona ma, jest najpiękniejsza imitacja rubinu jaką kiedykolwiek widział. Okazuje się, że pierścionek Mandy jest fałszywy. Na balu Clover oddaje pierścionek Mandy. Nagle pierścionek Mandy wpada jej z palca i się rozbija, ujawniając, że to imitacja. Przez to Mandy nie zdobywa tytułu najhojniejszej nastolatki, a zwyciężcą zostaje Arnold.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki