FANDOM

Mathis1.png

Ricky Mathis, właściwie Richard Martin (ur. 1976 roku w Seoul w Korei) – fikcyjny piosenkarz, śpiewający muzykę z pogranicza popu i rocka z elementami latynoskich rytmów. Ricky pojawił się w odc. Muzyczna misja serialu Odlotowe Agentki. Postać Ricky'ego mathisa jest wzorowana na Ricky'm Martinie. Choć Ricky urodził się w Korei, chłopak jest Amerykaninem.

Mathis2.png

Ricky na swoim koncercie

Ricky został gwiazdą z dnia na dzień dzięki swojemu managerowi Philowi Jenkinsowi oraz Sebastianowi Sadze, ekscentrycznemu muzykowi rockowemu, który jest obecnie producentem muzycznym. Ricky jak narazie wydał tylko jedną piosenkę pt. Legenda rocka, a od razu pokochał go cały świat.

Mathis3.png

Mathis grający na swojej gitarze

Ricky poznał Sam, Clover i Alex w Londynie. Agentki zagrały z nim nawet koncert! Dziewczyny zostały fikcyjnym zespołem, by zbadać sprawę, tej świeżutkiej gwiazdy. Fani Ricky'ego zachowywali się jak stado bydła, gotowych oddać swoje życie za Mathisa. Namolni fani bezustannie go „dręczyli”. Okazało się, że Ricky padł ofiarą podstępu. Sebastian i Phil wykorzystali jego piosenkę oraz nadali jej hipnotyczne brzmienie. Fani nie zachowywali się naturalnie, lecz byli zmuszeni do posłusznego wykonywania tego, co im każe tekst piosenki. Sebastian chciał w taki sposób zapanować nad światem. Ricky postanowił, że zacznie wszystko od początku tak, by jego fani stali się prawdziwymi fanami, a nie bezmyślnymi zombie...

Mathis był widoczny w odc. Niekończący się lot jako gość na pokładzie BlingJeta. Można wywnioskować, że Rciky jest dobrym znajomym Dereka Johnsona.

Ricky mówi głosem Dariusza Stacha.

Dyskografia

2002: singel Legenda rocka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki