FANDOM

Sagan Hawking
Hawking1.png
Imię Sagan
Nazwisko Hawking
Wiek 30+
Stopień naukowy doktor
Miejsce zamieszkania własne laboratorium w Górach Skalistych
Kolor oczu błękitnoniebieski
Kolor włosów czarny (z lekką nutką fioletu)
Profesja naukowiec, astonom
Stowarzyszenia GOPER (przywódca)
Znaki szczególne zapanowała nad armią obcych
Status jedna z najgroźniejszych przestępców WOOHP
Wystąpienia
Głos Wisława Świątek

dr Sagan Hawking – wróg z odcinka Obcy, z serialu Odlotowe Agentki. Zobaczyć ją można było również w odc. Ucieczka i Zły Jerry. Mówi głosem Wisławy Świątek.

Charakterystyka/HistoriaEdytuj

Hawking4.png

Sagan w swoim laboratorium

Dr Sagan Hawking to genialna naukowiec zajmująca się badaniami pozaziemskich form życia. Ma swoje laboratorium w Górach Skalistych. Założycielka i przywódca organizacji GOPER. Jako jedyny człowiek zdołała zapanować nad armią przybyszów z kosmosu, używając poniższego planu:

Mistrzowski planEdytuj

Początkowe krokiEdytuj

Posiadając dużą wiedzę na temat kosmosu i istot pozaziemskich, dr Hawking postanowiła zapanować nad całą Ziemią. Posłużył do tego jej olbrzymi majątek z funduszy organizacji GOPER.

Pierwszy statekEdytuj

Hawking3.png

Sagan w towarzystwie swojego arabskiego asystenta i obcego

Sagan Hawking wytropiła ogromny statek pozaziemskiej cywilizacji poruszający się wysoko w przestworzach ponad stanem Iowa. Dzięki możliwościom swojej organizacji, zablokowała jego systemy, a całej załodze zrobiła porządne pranie mózgu. Wszyscy obcy na statku zaczęli pracować dla doktorki. Na dodatek po swojej stronie miała członków GOPER – arabskich szejków.

Zwerbować posiłki!Edytuj

Na jednym statku się nie skończyło. Dr Hawking nakłoniła załogę do wycięcia wzorów w kukurydzy. Dzięki nim statki lecące z pomocą temu zagubionemu (uprowadzonemu przez Hawking), bez trudu mogły określić położenie swoich pobratyńców. Gdy zjawiały się na miejscu, Sagan czyniła podobnie jak z poprzednim – przejmowała go i tym samym werbowała nową załogę!

Zasiać strach! – porwaniaEdytuj

Hawking2.png

Hawking wyobrażająca sobie siebie wraz ze wszystkimi bogactwami świata

Kolejną fazą planu były cykliczne porwania ludzi z całego świata. Hawking wmówiła Agentkom, że kosmici porywają przedstawicieli różnych kultur, by prowadzić na nich badania. Jednak było inaczej. Sagan, porywając różnych obywateli, chciała wprowadzić strach, panikę i zamęt wśród społeczeństwa. Potem (oczywiście poprzez obcych) przekazałaby światu, że kosmici przestaną porywać, jeśli wszystkie kraje oddadzą swoje bogactwa! Porwanych osób pozbyłaby się przy pomocy likwidatora.

KlęskaEdytuj

WOOHP zainteresowała się osobliwymi uprowadzeniami, więc posłała trzy Agentki, by zażegnały niebezpieczeństwo. Gdy Hawking po raz pierwszy spotkała Agentki, rozpoznała w nich szpiegów. Podała się za astronoma i pomieszała im w głowach, kierując wszelkie podejrzenia na obcych (myślała, że dziewczęta odpuszczą). Agentki jednak nie dały się podpusze i dalej prowadziły śledztwo. Sagan porwała namolną Alex na największy ze statków i zapragnęła się jej pozbyć. Sam i Clover pospieszyły z pomocą, a po swojej stronie miały obcych, którym Sagan nie zdążyła odebrać wolnej woli. Dziewczyny oswobodziły pozostałą gromadkę kosmitów. Dr Hawking poległa, walcząc w kabinie pilota z Alex, która brawurowo pokierowała maszynę, nie dopuszczając do jej rozbicia. Obcy byli już wolni, a Sagan Hawking została wtrącona do agencyjnego więzienia.

Kolejne wystąpieniaEdytuj

Hawking została zakwalifikowana do najniebezpieczniejszych przestępców WOOHP i zesłana na więzienną wyspę. W epizodzie Ucieczka, wraz z Timem Scamem, Vince Kingiem, Jamesem, Carlą Wong, Lenore von Schram oraz Willardem na czele, zapragnęła się z niej wydostać. Willard uprowadził samolot Britney, mając nadzieję, że wydostaną się z więzienia, używając samolotu jako środka transportu. Jednak plany przestępczej szajki spełzły na niczym, bowiem do akcji wkroczyły Agentki, oswobodziły pojmaną przyjaciółkę i zaprowadziły kryminalistów tam, gdzie ich miejsce – do więzienia w Agencji.

Dr Hawking możemy ujrzeć po raz kolejny w odc. Zły Jerry, gdy wraz z grupą przestępców uciekała z więzienia. Dalsze jej losy są nieznane.

CiekawostkiEdytuj

  • Sagan Hawking ma prawdopodobnie arabskie korzenie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki