FANDOM

Sebastian1.png

Sebastian Saga – wróg z serialu Odlotowe Agentki. Sebastian to były muzyk rockowy. Obecnie jest producentem muzyczny i DJ'em. Pojawił się w odcinkach: Muzyczna misja oraz Techno party. Do jego największych wynalazków należy własna, hipnotyczna płyta.

Charakterystyka

Sebastian jest byłym rockmanem, opanował gitarę elektryczną do perfekcji. Preferuje ciężkie przmienia. Stracił rękę na szalonych i bezmyślnych pokazach z efektami specjalnymi na swoim koncercie. Zastąpił swoją rekę mechaniczną dłonią. Teraz Sebastian jest producentem muzycznym mieszkającym na własnej wyspie u wybrzeży Brazueli. Mieści się tam jego własne studio nagraniowe oraz sekretne laboratorium dźwiękowe. Sebastian jest także niezłym DJ'em.

Sebastian2.png

Sebastian w zbliżeniu

Sebastian zapragnął władzy nad światem. Wykorzystał do tego piosenkę Legenda rocka pioenkarza Ricky'ego Mathisa, którego wraz ze swoim wspólnikiem Philem wypromował. W swoim laboratorium nadał piosence hipnotyczne brzmienie. Osoby, które jej słuchały stawały się bezmyślnymi fanami Ricky'ego, i zachowywali się jak tekst piosenki im każe. To był dopiero początek. Sebastian chciał, by Ricky nagrał nowy kawałek, na temat rządzenia światem (słowa mówiły o władzy nad światem). Nawet Clover została wciągnięta! Sam i Alex powstrzymały Sebastiana i wtrąciły do więzienia.

Sebastian8.png

Sebastian w młodości

Sebastian powrócił w odc. Techno party. Chciał zemścić się na Agentkach, a że jest profesjonalnym DJ'em, stworzył kawałek z hipnotyczną linią melodyczną, podobnie jak we wcześniejszym planie. Jednak tym razem osoby, które przychodziły na Techno Party stworzone przez Sebastiana, stawały się agresywne i barbarzyńskie. Sebastian chciał w ten sposób zniszczyć ulubione miejsca Agentek: zniszczył m.in. tor dla wrotkarzy (miejsce Alex), muzeum Pabla Picardo (miejsce Sam). Usiłował także zniszczyć centrum handlowe oraz liceum, ale za sprawą agentek mu się to nie udało. Dalsze jego losy są nieznane.

Sebastian zostałe zdubbingowany przez Grzegorza Przybyła (odc. Muzyczna misja) oraz przez Mirosława Neinerta (odc. Techno party).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki