FANDOM

Serum prawdy to osiemnasty odcinek 3 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Cyryl Hirsey
  • Jackson John

OpisEdytuj

Clover pokazuje Sam i Alex premierowe wydanie Wielkich plotek - plotkarskiej gazety, która ujawnia tajemnice gwiazd. Mandy podchodzi do agentek i namawia je do zagrania w grę zwaną Prawda albo ryzyko, której gracz ujawnia najgłębsze tajemnice albo stawia czoła jakiemuś wyzwaniu. Podczas gry Mandy zadaje Alex pytanie "Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?". Alex odpowiada, że Clover i Sam, ale Mandy mówi jej, że musi podać tylko jedną. Alex więc podejmuje ryzyko, ale Mandy mówi, że to ryzyko podania imienia jednej przyjaciółki i utraty drugiej. Alex nie zamierza wybierać między Sam i Clover, które od tego momentu zaczyna pokazać która okaże się lepszą przyjaciółką dla Alex. Agentki zostają ściągnięte do Agencji. Jerry mówi agentkom, że Jackson John uniknął porwania przez przestępcę podającego się za jego pilota i one mają odkryć kto to był. Agentki docierają do zoo JJ Land i po zamieszaniu z fajerwerkami spotykają samego Jacksona Johna. Agentki dają John'owi kolczykowy komunikator, by być z nim w kontakcie. Agentki rozglądają się po zoo, by znaleźć porywacza gdyby on wrócił. Alex wsiada na pociąg, ale zostaje w nim uwięziona. Alex potem zostaje wstrzyknięta jakimś serum, przez które ona zaczyna mówić prawdę. Sam i Clover próbują powstrzymać porywacza i uratować Alex, ale nie udaje im się to. Sam i Clover znajdują czapkę z dziwnym logo. Clover dowiaduje się, że to jest logo gazety Wielkie plotki. Jerry mówi agentkom, że Cyryl Hirsey, były ochroniarz gwiazd, założył tę gazetę. Sam i Clover dostają się do budynku gazety i znajdują tam zestaw chemiczny. Sam odkrywa, że ten zestaw chemiczny zawiera serum prawdy. Sam i Clover dochodzą do wniosku, że to dzięki serum prawdy Wielkie plotki zdobywają tajemnice gwiazd i potem znajdują Alex. Wiedząc, że jej też wstrzyknięto serum prawdy, Sam i Clover pytają ją jak ma na imię jej najlepsza przyjaciółka. Alex odpowiada, że Ollie. Zjawia się Cyryl Hirsey, który zamierza wykorzystać Alex, by wtargnąć do Agencji i zniszczyć inne plotkarskie gadżety. Hirsey zostawia Sam i Clover na pastwę losu: ścięcie w prasie. Na szczęście Sam i Clover udaje się uciec. Skoro Alex i Hirsey polecieli helikopterem (tam był sprzęt agentek), Sam i Clover nie mają jak zadzwonić do Agencji. Sam i Clover dzwonią do Jacksona Johna i proszą go, by je przywiózł swoim szklanym samolotem do Agencji. W Agencji Hirsey szuka największej broni Agencji, ale okazuje się, że tylko Jerry o niej wie. Hirsey łapie Jerry'ego i daje mu serum prawdy. Jerry mówi Hirsey'owi, że największa broń Agencji to Paparazzo, która oślepia fotografowaną osobę. Hirsey kieruje Paparazzo do budynków innych gazet. Sam i Clover zjawiają się i zaczyna się walka. Za słowami Alex, Sam używa podręcznej wersji Paparazzo, by oślepić Hirsey'a. Niestety, nie da się zatrzymać Paparazzo. Clover jednak się nie poddaje i za pomocą szklanego samolotu Jacksona Johna odbija flesz Paparazzo, niszcząc przy tym broń. W szkole Alex przedstawia Sam i Clover Ollie - jej pluszowy żółw. Alex mówi Sam i Clover, że to one są jej najlepszymi przyjaciółkami i nie zamierza między nimi wybierać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki