FANDOM

UWAGA! Ta strona opisuje bohaterkę o nazwisku Shirley Rodgers z serialu Odlotowe Agentki. Nie mylić z inną bohaterką o imieniu Shirley

ShirleyRogers1

Shirley w normalnej postaci

Shirley Rogers – postać z serialu Odlotowe Agentki. Głos podłożyły jej Izabella Malik i Anita Sajnóg, a wystąpiła w odcinkach Ciasteczka Szczęścia i Wojowniczki.

ShirleyRogers2

otyła Shirley

Shirley Rogers pojawiła się po raz pierwszy w odcinku Ciasteczka Szczęścia. Jako jedna z pierwszych osób dała się ponieść ciasteczkowemu szaleństwu. Skosztowawszy słodyczy zwanych Ciasteczkami Szczęścia, uzależniła się od nich i szybko wykupiła całą dostępną porcję. Shirley zaczęła gwałtownie przybierać na wadze. Nawet zwolniła się z pracy, by nie przeoczyć dostawy Ciasteczek. Napisała podziękowanie do swojej idolki – dr Ingi Bittersweet, wynalazczyni uzależniających wypieków. Na szczęście do akcji wkroczyły Agentki, a WOOHP znalazła odtrutkę na uzależniający składnik. Życie Shirley wróciło do normy.

Shirley jest typowym stereotypem amerykańskiej pani domu.

ShirleyRogers3

furia Shirley (oznaka, że kobieta należy do Ligi Sióstr

Kolejny raz kobieta pojawiła się w odc. Wojowniczki. Gdy panna Jones zapukała do drzwi domu Shirley, Rogers gwałtownie się na nią rzuciła. Podczas walki wykonała cały arsenał chwytów zapaśniczych. Okazało się, że Shirley należy do tajnej organizacji zwanej Ligą Sióstr kierowaną przez Ariel. Jednak po raz kolejny Agentki położyły kres Lidze Sióstr, oswobadzając tym samym Rogers.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki