Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Sport to zdrowie

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sport to zdrowie to piąty odcinek 2 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Trener
  • Mira

Gadżety

  • kompuderniczka
  • plecak odrzutowy
  • dekodująca karta kredytowa z ostrzami
  • kajdanki w kształcie bransoletek
  • podczerwone okulary
  • samoprzylepne rękawice
  • BUTy

OpisEdytuj

Agentki zakochują się w Davidzie, który jest romantyczny (Clover), mądry (Sam) i wysportowany (Alex). Agentki potem się o niego kłócą. Kłótnię przerywa kolejne ściąganie do Agencji. Jerry daje agentkom nową misję: Mają sprawdzić dlaczego drużyna z Zanzibaru jest najlepsza w zimowej olimpiadzie mimo, że nie trenują. Agentki jadą do Szwajcarii i słyszą od zawodników, że nie trenują, bo mają świetnego trenera. Clover znajduje robaka, który wypadł jedemu z zawodników z nosa podczas kichnięcia. Agentki rozglądają się po pokoju tenera i znajdują w jego walizce laboratorium. Jerry mówi agentkom, że ten robak może dać zawodnikom niezłą siłę, by byli dobrzy w różnej dziedzinie sportowej i mieli zaprogramowaną wiedzę. Niestety, jeden z robaków grozi Mirze, łyżwiarce figurowej. Agentki zostają schwytane przez trenera. Trener daje Clover robaki, by zastąpiła Mirę w mistrzostwach w łyżwiarstwie. Trener wysyła swoje psy, by zabrały Sam i Alex na bolesną przejażdżkę. Sam i Alex udaje się uciec. Sam używa piórka, by Mira kichnęła i robak jej wypadnie z nosa. Udaje jej się to. Alex używa żonkili, na które Clover jest uczulona, by pomóc przyjaciółce. Po powrocie do Beverly Hills, agentki pytają Davida którą a nich lubi najbardziej, a on mówi, że on je wszystkie lubi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki