FANDOM

Galareta.png

Są to galaretowate stworzenia wytworzone przez Lestera Crowley'a. Pojawiły się w odc. Połykacz pamięci serialu Odlotowe Agentki. Zwane potocznie galaretami.

7-1.png

Galareta wysysająca pamięć

7-10.png

Galarety emitujące projekcję holograficzną

Te dziwne galaretowate stwory o ciele podobnym do meduzy to wynalazek genialnego, lecz niedocenianego biologa morskiego – Lestera Crowley'a. Ich ciało składa się z substancji nieorganicznej. Te dziwaczne stworzenia mają dość nietypową zdolność – potrafią wyssać całą pamięć człowiekowi, do którego się przyssają (towarzyszą temu wyładowania elektryczne). Jest to rodzaj ich odżywiania się. Właśnie do tego zostały stworzone. Lester, nie będąc docenianym w środowisku naukowym, pragnął zemścić się na swych wrogach dzięki tym potworom. Mają również inną zdolność: w grupie potrafią wytworzyć projekcję holograficzną.

Cykl życia galaretEdytuj

Jajko

Galareta3.png

Jajo galaret

Jako jajko stworzenia te nie są groźne. Jajo wygląga jak ciemnozielony kokon z licznymi zmarszczkami i brodawkami. Na ich czubku znajduje się otwór, z którego wydostaje się dojrzały stwór.

Młode

Galareta1.png

Młoda galareta

Młode jest koloru różowego. Nie posiada jeszcze zębów ani źrenic. Jako młode, stwory są niegroźne, a Clover stwierdziła nawet, że są słodkie. Żyją w wodzie. Po dość niedługim czasie przekształcają się w dorosłe galarety.

Dorosłe

Galareta2.png

Dorosła galareta

Jako dorosłe stworzenia te są najgroźniejsze. Zyskują ich nienaturalne zdolności (patrz wyżej) i stają się wyjątkowo niebezpieczne. W przeciwieństwie do swoich młodych, mogą przebywać na lądzie. Dają się przechowywać w specjalnych pistoletach.
Galareta4.png

Galarety przechowywane w specjalnych pistoletach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki