Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Szpieg nieudacznik

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szpieg nieudacznik to trzeci odcinek 5 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Mindy
  • Virgil
  • Profesor Frimond
  • Franqulin, dziekan uniwersytetu

OpisEdytuj

Jerry mówi agentkom, że one muszą zapłacić czynsz za ich apartament do końca tygodnia. Agentki muszą znaleźć pracę i dostają pracę w kawiarni na uniwersytecie. Agentki dowiadują się, że do uniwersytetu chodzi także ich szkolny wróg, Mandy, i jej kuzynka, Mindy. Agentki znajdują ulotkę o zajęciach szpiegostwa i od razu dostają się na te zajęcia. Agentki poznają nauczyciela tych zajęć, profesora Frimonda. Frimond daje agentkom zadanie: Mają udawać, że włamują się do jakiejś fabryki i wykraść stamtąd jakąś niebezpieczną broń. Udaje im się to. Następnego ranka, agentki zostają wywalone z uczelni i aresztowane za kradzież broni Powiększacz. W więzieniu agentki dowiadują się, że ukradły prawdziwą broń dla fałszywego profesora. Jerry uwalnia agentki z więzienia. Agentki dowiadują się, że profesor Frimond jest wielkim nieudacznikiem i wywaliły go różne agencje na świecie. Agentki znajdują Frimonda w jaskini. Frimond mówi agentkom, że ma zamiar powiększyć Ziemię aż wybuchnie używając Powiększacza. Frimond ucieka samolotem agentek. Agentki gonią Frimonda i powstrzymują go. Agentki oddają Powiększacz i dowiadują się, że mogą wrócić do uczelni, bo Jerry wyjaśnił tę sprawę z dziekanem. Jerry mówi agentkom, że Agencja umożyła czynsz za apartament. Agentki wracają do pracy, lecz właściciel kawiarni, Virgil, zatrudnił Mandy i Mindy. Agentki używają Powiększacza, by powiększyć ziarenko kawy. Virgil, zachwycony na widok wielkiego ziarenka, ponownie zatrudnia agentki do pracy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki