FANDOM

Telly Procesor (ang. Telly Hardware) - główny antagonista odcinka Portal antyspołecznościowy, niedojrzały emocjonalnie i psychicznie nastoletni technolog, żądny zemsty na wszystkich osobach, które odrzuciły jego prośby o dodanie do znajomych na Facebooku.

Spośród grona "winnych" ofiar wybrał jako pierwszą Mandy. Najpierw stworzył portal społecznościowy "Mandybook", który był w całości poświęcony jej postaci. Dzięki temu Mandy zyskała rzesze fanów na Mali-U, lecz był to tylko wstęp do planu Telly'ego, który przeprogramował stronę, aby wypełniała jej użytkowników nienawiścią do Mandy. W ten sposób pragnął, by na początku zaznała popularności, a następnie ją utraciła w gwałtowny sposób. Ludzie, którzy przeczytali stronę, chcieli za wszelką cenę zniszczyć Mandy. Jedną z nich stała się Clover, która tak jak reszta uczniów zwariowała po zobaczeniu portalu "antyspołecznościowego". Sam i Alex odkryły jego plany, prowadząc rozpoznanie m.in. w jego domu strzeżonym przez niebezpiecznie podrasowane urządzenia. Otwarta walka między dowodzonymi przez niego wrogimi tłumami a dwoma agentkami zakończyła się jego przegraną. Jego portal został zniszczony przez Sam i Alex, a on sam musiał salwować się ucieczką, która jednak nie powiodła się. Agentki umożliwiły agentom WOOHP schwytanie go.

Telly Procesor jest podobny do Jacka Spicera - głównego antagonisty z seriali Xiaolin - pojedynek mistrzów i Kroniki Xiaolin. Obu postaciom głosu w polskiej wersji językowej użyczył Krzysztof Plewako-Szczerbiński.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki