Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Totalny bałagan

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Totalny bałagan to 24 odcinek 5 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Mindy
  • Meredith

OpisEdytuj

Agentki cieszą się, bo ich kampus jest tak czysty, że ma szanse zdobyć nagrodę za czystość. Nagle Alex przez przypadek wyrzuca opakowanie po gumie na ziemię. Zjawiają się Mandy i Mindy, które zostały zatrudnione do ochotnizego patrolu czystości, i aresztują Alex za śmiecenie. Mandy i Mindy grożą, że jeśli Alex wyjdzie z aresztu, zostanie wyrzucona z Mali-U. Agentki zostają ściągnięte do Agencji. Alex mówi Jerry'emu co się jej stanie. Jerry zastępuje Alex jej hologramem. Jerry daje agentkom nową misję: Mają sprawdzić dlaczego dziwny robot brudzi wszystko. Agentki idą do hotelu, który został zaśmiecony, i natykają się na robota. Po krótkiej walce robot ucieka, lecz zostawia jakieś piórko i agentki dają piórko do analizy. Po powrocie do Mali-U Alex zostaje zmuszona przez Mandy i Mindy posprzątać kampus. Jerry mówi agentkom, że piórko pochodzi od miotły, która pochodzi z firmy sprzątającej, Czyste czubki. Agentki jadą do tej firmy i znajdują tam porwanych bogatych ludzi. Agentki natrafiają na sprzątaczkę, Meredith, która chce zaśmiecić całe Beverly Hills za to, że nie doceniono jej ciężkiej pracy. Meredith zostawia agentki i bogaczy w prasowalni. Na szczęście agentkom i bogaczom udaje się uciec. Meredith i jej robot zaczynają brudzić uczelnię. Agentki próbują powstrzymać robota. Pomimo protestów Clover, Sam używa jej swetrów, by zniszczyć robota. Agentki czyszczą kampus, a Mandy i Mindy już nie należą do ochotniczego patrolu czystości. Potem Mandy przez przypadek wyrzuca puszkę na ziemię. Zjawiają się Sam i Clover, które teraz należą do ochotniczego patrolu czystości, i aresztują Mandy za śmiecenie, a na dodatek Alex każe jej sprzątać kampus.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki