Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Violet Vanderfleet

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Screen Shot 2013-08-17 at 4.41.55 PM.png

Violet (Violetta) Vanderfleet - główna antagonistka odcinków Zabójcze bukiety oraz Wyspa złoczyńców, mściwa botaniczka, która dążyła do wymordowania mężczyzn z powodu osobistego nieszczęścia, gdyż w przeszłości ukochany porzucił ją dla innej; plan Vanderfleet polegał na dostarczaniu ofiarom zatrutych bukietów, które atakowały również partnerki życia napadniętych mężczyzn; agentki uratowały jednak wszystkich, uniemożliwiając łotrzycy spełnienie jej złych zamiarów; dopadły ją w wielkiej szklarni, w której hodowała w odosobnieniu swoje śmiercionośne rośliny; ponieważ jej DNA zetknęło się z jej tworami, rośliny obróciły się przeciwko niej i Vanderfleet została schwytana przez agentów WOOHP.

Violetta Vanderfleet miała zostać przeniesiona do wyspiarskiego więzienia razem z Manny'm Ostrym Pazurem i Yvesem Montem Blancem. Sam, Clover i Alex miały przetransportować trójkę przestępców na supernowoczesnym statku, jednak awaria maszyny sprawiła, że zamknięci dotychczas w kapsułach złoczyńcy wydostali się. Vanderfleet objęła przywództwo trójosobowej szajki i postanowiła zniszczyć agentki, a następnie uwolnić więźniów WOOHP. Wskutek m.in. nieudolności Manny'ego i Yvesa jej zamierzenia ponownie spaliły na panewce, chociaż wykorzystywała w walce siłę swoich roślin.

Jej postać może stanowić nawiązanie do Pameli Isley, znanej pod pseudonimem Trujący Bluszcz, która jest jednym z najbardziej znanych wrogów fikcyjnego superbohatera Batmana. Pod względem przeszłości jest nieco podobna do Natalie Valentine, któr chciała rozkochać w sobie wszystkich mężczyzn na świecie, gdyż w młodości nie cieszyła się ich względami. W odcinku Dzikie pędy, który następuje po odcinku Wyspa złoczyńców, główną antagonistką jest Shelly Junglelove, która wydaje się być odpowiednikiem Volet; tak jako na potrafi bowiem panować nad roślinami, w dodatku robi to z o wiele większą mocą. Samo nazwisko Vanderfleet nosi również rodzina, która pojawia się w odcinku Halloween: imię matki jest nieznane, lecz ma ona syna Chucka, którym musiała opiekować się Clover.

W polskiej wersji językowej zdubbingowały ją Magdalena Korczyńska (Zabójcze bukiety) i Barbara Kałużna (Wyspa złoczyńców).

Ciekawostka: Edytuj

  • Violet to po niemiecku Fioletowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki