Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Wielka fala

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wielka fala to dziewiąty odcinek 2 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Frankie Dude
  • Rock
  • Pani Muckle

Gadżety

  • kompuderniczka
  • odrzutowe plecaki
  • odrzutowe deski
  • podczerwone okulary
  • paznokcie ninja
  • tornado suszarka
  • 24-godzinna supertrwała pianka do włosów

OpisEdytuj

W szkole jest maszyna rozdająca jedzenie. Maszyna doprowadziła do tego, że pani Muckle straciła pracę. David mówi, że nikt nie może wylecieć z pracy przez maszynę. Sam postanawia urządzić strajk głodowy. Agentki zostają ściągnięte do Agencji. Jerry daje agentkom kolejną misję: Mają sprawdzić dlaczego fala Tsunami niszczy hotele i centra handlowe na plażach. Podczas przeszukiwań plaży, Clover poznaje Rocka, surfera, i się w nim zakochuje. Agentki rozglądają się po hotelu i widzą, że jest tam zimno. Sam wysyła próbkę lodu do analizy. Clover i Alex czytają o Frankie'm Dude, który też był mistrzem surfingu, i jest lista miejsc plaż do surfowania i te plaże zniszczyło Tsunami. Agentki dowiadują się, że następną plażą jest ta w Południowej Afryce. Nie udaje się uratować plaży. Clover dochodzi do wniosku, że fale nie niszczą plaż, tylko przywracają ich oryginalny kształt odpowiedni do surfowania. Jerry mówi, że lód pochodzi z zatoki Luba na Antarktyce. Agentki zostają schwytane i prowadzane przed Frankiego Dude. To Dude wywoływuje Tsunami, by mieć lepsze plaże do surfowania i zniszczyć tymi falami hotele i centra handlowe, które ustawiono na tych plażach. Dude używa lasera, by zrobić z kawałka lodu Tsunami. Dude ma zamiar użyć największego Tsunami, by zniszczyć całe Los Angeles i przypłynąć tam na swojej desce. Agentki używają bojowej suszarki, by zniszczyć falę i uratować rodzinne miasto. W szkole Sam decyduje się na kompromis między panią Muckle i maszyną. Sam mówi, że ona i David tworzą idealną parę, a David mówi, że jak brat z siostrą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki