FANDOM

Wielki obciach to trzeci odcinek 2 sezonu.

PostacieEdytuj

  • Felicja Grzywka

OpisEdytuj

Piękny dzień w Seattle. Otwarto tam nowy salon fryzjerski o nazwie Wielki obciach. Tam jest przeprowadzany nowy darmowy zabieg, który może wzmocnić włosy klienta. Fryzjerka czeka przed drzwiami salonu na klientkę. Zauważa idące dwie siostry o różnych kolorach włosów (rudowłosa i czarnowłosa). Fryzjerka jest bardziej zainteresowana tą rudowłosą siostrą i proponuje jej korzystanie z zabiegu. Kiedy czarnowłosa siostra pyta czy też mogłaby skorzystać, fryzjerka odrzuca jej propozycję, bo ona nie ma odpowiednich włosów. Rudowłosa siostra zgadza się skorzystać z zabiegu i szybko zostaje zaciągnięta przez fryzjerkę do salonu. Kiedy rudowłosa siostra siada na fotelu, nagle z niego wychodzą kajdanki, który przypinają biedną dziewczynę do fotela!

Nazajutrz agentki są w centrum handlowym na zakupach, ale nie robią tym razem zakupów dla siebie. Szukają tylko prezentu dla Jerry'ego na urodziny. Clover proponuje dać Jerry'emu frak, ale Sam uważa, że to nie jest dobry pomysł. Alex proponuje dać imprezowy scyzoryk, dzięki któremu można zaprogramować muzykę dyskotekową, i aksamitny terenowy wózek golfowy, ale Sam uważa, że żadna z tych rzeczy nie pasuje do Jerry'ego. Sam wpada na pomysł, by urządzić dla Jerry'ego przyjęcie niespodziankę. Teraz agentki muszą wymyślić jaką niespodziankę sprawią Jerry'emu. Alex postanawia zawiązać Jerry'emu oczy i wsadzić go do balonu. Clover ma lepszy pomysł, który polega na zwabieniu Jerry'ego do łodzi podwodnej i zaproszenia jego przyjaciół. Alex ma drugi pomysł, ale trochę ryzykowny, bo on polega na zepchnięciu Jerry'ego ze skały nie mówiąc, że on jest przypięty do bungee. Sam mówi Alex, że to może wywołać u Jerry'ego atak serca. Agentki potem zostają zWOOHPowane przez wózek golfowy do Agencji! Clover narzeka, że Jerry ciągle je ściąga w ten sam sposób i pyta go czemu nie przyśle po nich limuzynę. Jerry mówi agentkom, że to załatwi. Jerry mówi agentkom, że wczoraj w Seattle i Waszyngtonie zaginęło kilka osób. Sam zauważa, że wszyscy zaginieni są rudzi. Po dostawaniu gadżetów, agentki patrzą wściekle na Jerry'ego i on dochodzi do wniosku, że one wolą pojechać do Seattle limuzyną. Jerry mówi agentkom, że limuzyna czeka na zewnątrz, a jednak one zostają zWOOHPowane do Seattle!

Po dotarciu do Seattle, agentki zadają pytania siostrze jednej z zaginionych. Tą siostrą jest ta czarnowłosa dziewczyna, której rudowłosa siostra poszła na zabieg do Wielkiego obciachu i od tamtej pory nikt jej nie widział. Wiedząc, że ten salon fryzjerski może mieć coś wspólnego z zaginięciem rudowłosej dziewczyny, agentki postanawiają tam pójść. Jest jeden problem: Ten zabieg jest dla rudowłosych, a z całej trójki tylko Sam jest ruda. Sam zauważa sklep z perukami i agentki kupują dwie rude peruki dla Alex i Clover. Agentki wchodzą do salonu, ale fryzjerka nie pozwala im korzystać z zabiegu, bo nie mają odpowiednich włosów. Obrażone agentki wychodzą z salonu i siadają na ławce. Clover i Alex zdejmują peruki, ale w tej samej chwili zjawia się fryzjerka i podziwia włosy Clover. Fryzjerka mówi Clover, że jej włosy są idealne do zabiegu, i prosi ją, by skorzystała z zabiegu opracowanego specjalnie dla blondynek. Clover zgadza się, ale Sam zatrzymuje ją na chwilę, by jej przypomnieć, że mają zadanie. Clover uruchamia nadajnik w kolczyku, by Sam i Alex wiedziały co się dzieje w salonie. 

W salonie Clover siedzi już na fotelu i pyta fryzjerkę na czym polega ten zabieg. Fryzjerka mówi Clover, że ten zabieg może zmienić jej życie. Fryzjerka prosi Clover, by się odprężyła i zamknęła oczy. Clover zamyka oczy i nagle... z fotela wychodzą kajdanki i przypinają ją do fotela! Clover szybko otwiera oczy, by zobaczyć co się stało. Słysząc przez nadajniki w kolczykach co się dzieje, Sam i Alex szybko biegają do salonu, ale drzwi i okna się zamykają! Nie ma jak wejść do salonu! Sam postanawia dostać się do salonu przez dach. Po locie odrzutowymi plecakami na dach, Sam i Alex znajdują szyb wentylacyjny. Alex wielkim kopniakiem pozbywa się klapy, by dostać się do salonu przez szyb. Sam i Alex dostają się do salonu, ale nikogo tam nie ma. Nagle Alex wpada w zapadnię otwartą w podłodze! Na szczęście Sam zdążyła złapać Alex za rękę i wyciągnąć ją z zapadni. Fotele musiały zniknąć w zapadniach! A to znaczy, że Clover może być niedaleko! Sam i Alex wlatują do zapadni i dostają się do podziemnego tunelu. Sam i Alex widzą fotele z Clover i innymi porwanymi klientkami jadące po torach przez tunel. Fotele jadą w dół tunelu i oddalają się od Sam i Alex! Sam i Alex próbują je dogonić, ale natrafiają na ślepy zaułek! Sam i Alex dzwonią do Jerry'ego i mówią mu co się stało. Jerry mówi agentkom, że właścicielką salonów fryzjerskich o nazwie Wielki obciach jest słynna projektantka peruk, Felicja Grzywka. Sam zastanawia się dlaczego tak słynna projektantka otwierałaby salony fryzjerskie i Alex zgaduje, że ona może używać ścinek do produkcji peruk. Jerry mówi agentkom, że przypadki po wizycie w salonach Felicji zdarzyły się także w Wiedniu i w Rio de Janeiro i że główna siedziba Felicji mieści się w Londynie. Sam i Alex wiedzą gdzie pojechać, by odnaleźć porwaną przyjaciółkę!

Sam i Alex dostają się do Londynu i znajdują siedzibę Felicji. Sam i Alex postanawiają udawać szwedzkie pracownice Jerry'ego, który jest sławną gwiazdą filmową, by bliżej zbliżyć się do Felicji. Sam i Alex są witane przez ochronę i przyprowadzone do Felicji. Sam i Alex mówią Felicji, że przyjechały ze Szwecji, by kupić peruki dla ich ekscentrycznego pracodawcy. Felicja pyta dlaczego. Sam i Alex odpowiadają, że ich pracodawca jest łysy, a krążą plotki, że peruki Felicji są najlepsze. Sam i Alex pytają Felicję czy peruki są produkowane w tym budynku, a Felicja robi się już nieuprzejma i odpowiada, że peruki są produkowane w tym budynku. Sam pyta Felicję czy można zobaczyć jak ona produkuje peruki. Felicja mówi, że nie. Felicja wzywa ochronę i każe ochroniarzom odprowadzić Sam i Alex do drzwi. Przed wyjściem Sam zauważa coś niepokojącego i nagrywa to na TRZY (Totajny Rozpoznawczy Zestaw Identyfikacyjny). Na zewnątrz Sam pokazuje Alex nagranie. Na nagraniu widać kilka porwanych kobiet noszonych na fotelach, a ich włosy są wzmacniane w zbiornikach pełnych jakiegoś środka wzmacniającego, które nawet przedłuża włosy. Widać także, że wzmacnianie włosów wysysa z ludzi życie!

W nocy Sam i Alex wkradają się do siedziby Felicji i znajdują Clover w jednym pokoju. Niestety, jest już za późno: Piękne blond włosy Clover są przedłużane i wzmacniane w zbiorniku przyczepionym do fotela. Clover mówi przyjaciółkom, że Felicja wzmacnia ich włosy, by je potem kosić, produkować peruki i zarabiać miliardy dolarów. Przez zabiegi Felicji Clover i inne porwane dziewczyny robią się coraz słabsze. Clover każe Sam i Alex się pospieszyć z uwalnianiem jej, bo kiedy włosy zrobią się odpowiednio długie, Felicja rozpocznie swoje żniwy i potem się pozbędzie ofiar. Zjawiają się ochroniarze! Sam i Alex próbują z nimi walczyć, ale zostają schwytane i przywiązane do foteli. Felicja zjawia się. Sam i Alex mówią Felicji, że nie są szwedkami i przyjechały, by wyprostować jej zakręcone plany. Felicja mówi Sam i Alex, że ma wystarczająco dużo włosów, nawet ich. Felicja mówi także, że ci, którym włosy już urosły, zostaną przeniesieni do hali nożycowej gdzie ich włosy będą ścięte i przerobione na peruki! Felicja zabiera Clover do hali nożycowej, zostawiając Sam i Alex w przykrym losie!

Na szczęście Alex ma pilnik do paznokci, którym otwiera kajdany i uwalnia siebie i Sam! Pozostaje tylko dostać się do hali nożycowej, by uratować Clover! Sam i Alex biegają schodami do hali nożycowej, ale idą w złą stronę i wychodzą na zewnątrz. Drzwi za nimi się zamykają, co może uniemożliwić powrót do budynku. Sam zauważa zieloną zasłonę na zewnątrz na samej górze budynku... tam jest otwarte okno! Sam dzwoni do Clover przez nadajnik w kolczyku. Sam pyta Clover czy ona siedzi przy oknie z zieloną zasłoną. Clover mówi, że tak, ale każe przyjaciółkom się pospieszyć, bo proces ścięcia włosów się już zaczął i ona jest następna w kolejce!

Sam i Alex próbują użyć pasów bungee, by dostać się do okna. Niestety, te pasy są zawodne. Sam i Alex spadają w dół i lądują na drzewie. Sam wpada na pomysł i każe Clover spuścić przez okno włosy, by ona i Alex mogły się po nich dostać na górę. Clover najpierw musi odwrócić uwagę Felicji i jej ludzi. Clover prosi rudowłosą dziewczynę o pomoc. Rudowłosa dziewczyna upada z fotela, by zwrócić uwagę Felicji i jej ludzi. Plan działa! Clover niezauważanie spuszcza włosy przez okno i Sam i Alex dostają się po nich na górę, ale nadal nie mają jak wejść do środka, bo w oknie są kraty. Gdyby nie laserowa szminka, Sam i Alex nie dostałyby się do środka. Sam i Alex pokazują Felicji swoją obecność, a ona nasyła na nie swoich ludzi. Sam i Alex pokonują ludzi Felicji. Felicja bierze sprawy w swoje ręce i chce ściąć Sam i Alex swoimi wielkimi nożyczkami! Gdy Felicja atakuje, Sam używa laserowej-tornado suszarki, by zdmuchnąć Felicję. Felicja ląduje w fotelu, ale uderza w fotel tak mocno, że... jej włosy spadają z jej głowy! Te włosy były peruką, a Felicja jest łysa jak kolano! Dlatego Felicja porywała tych, którzy mają ładne włosy!

Pozostaje już tylko jakoś przywrócić włosy Clover i pozostałych do normalności! Alex szybko znalazła rozwiązanie! Włącza zraszacze i woda zmywa z włosów środek wzmacniający i przedłużający włosy. Włosy Clover i innych dziewczyn znów robią się normalne! Kolejna misja udana!

Ojej! O czymś agentki zapomniały! Przez całą akcję kompletnie zapomniały o zrobieniu przyjęcia niespodzianki dla Jerry'ego! Agentki przychodzą do Agencji i dają Jerry'emu prezent, którym jest ruda peruka. Jerry mówi agentkom, że to dość nieoczekiwany prezent i najbardziej zaskoczyło go to, że one wiedziały kiedy on ma urodziny. Agentki wyjaśniają Jerry'emu, że chciały mu urządzić przyjęcie niespodziankę, ale się nie udało. Jerry mówi agentkom, że nie cierpi niespodzianek jeśli one dotyczą jego osoby. Zdezorientowane agentki potem zostają zWOOHPowane do domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki