Fandom

Odlotowe Agentki Wiki

Wirtualna rozgrywka

411stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Wirtualna rozgrywka to dziewiętnasty odcinek serialu.

PostacieEdytuj

  • Carla Wong "Kobieta Smok"
  • Dale Parks
  • Troy Bayou

Gadżety

  • kamera wideo reagująca na fale elektromagnetyczne
  • powielacz hologramowy
  • lornetkowe okulary
  • wirtualne paski transpormacyjne

OpisEdytuj

Alex zakochuje się w Troy'u Bayou. Sam i Clover próbują jej przemówić do rozsądku, że on tylko gra, lecz Alex mówi im, że gdyby go poznały, to przekonałyby się, że on jest cudowny. Agentki potem zostają wciągnięte do Agencji. Jerry daje agentkom kolejną misję: Mają ochronić kierowcę, Dale'a Parksa, przed porwaniem i odkryć dlaczego sportowcy rozpływają się w powietrzu. Podczas ochrony Dale'a, agentki widzą podejrzanego fotografa na motcyklu. Ten fotograf trafia w Dale'a jakimś promieniem z urządzenia i on znika. Przez to, że Alex dotknęła Dale'a, ona też znika. Sam i Clover gonią fotografa, lecz on im ucieka. Alex dzwoni do przyjaciółek i mówi im, że bierze udział w wyścigu na pustyni, lecz traci z nimi łączność. Sam i Clover widzą na nagraniu pole elektromagnetyczne, które przeniosło Alex i Dale'a do jakiegoś komputerowego urządzenia, i okazuje się, że Dale nie zniknął za pierwszym razem, bo jego srebrny kombinezon odbijał promienie. Sam i Clover rozmawiają z Jerry'm i on im mówi, że usłyszał o kobiecie, która wymyśliła to urządzenie, zwaną Carlą Wong, której pseudonim to Kobieta Smok. Namierzając lokalizator, który ma Alex, Sam i Clover znajdują Kobietę Smok, która ma zamiar powrócić z zestawem nowych gier komputerowych. Kobieta Smok pokazuje nową grę, w której są Alex i Dale. Sam i Clover próbują wydostać Alex i Dale'a z gry, lecz zostają przyłapane przez Kobietę Smok. Sam i Clover uciekają, lecz zostają przeniesione do gry. Sam i Clover trafiają do gry, na której jest walka drużyn na nartach wodnych i to jest na zatoce rekinów. Alex i mistrzyni świata, także porwana przez Kobietę Smok, prowadzą ich zespół. Sam nakazuje Alex zmienić strój na srebrny kombinezon. Alex robi to i działanie kombinezonu wyciąga agentki i mistrzyni świata z gry. Agentki dostają się do magazynów Kobiety Smok, która porywa koszykarzy. Alex używa kombinezonu, by ich uratować, a Sam i Clover odwracają działanie urządzenia. Po udanej akcji, agentki idą do studia w Hollywood, by poznać Troy'a. Alex potem dowiaduje się, że Troy to komputerowa symulacja. Alex jest smutna, lecz natyka się na twórcę Troy'a i oboje się zakochują.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki