FANDOM

WyspaStrachu

Wyspa Strachu – fikcyjna wyspa z serialu Odlotowe Agentki.

Wyspa Strachu to sztuczna wyspa należąca do Vince Kinga, skonstruowana na potrzeby jego reality show o nazwie Gladiatorzy. Na wyspie znajduje się olbrzymie wzniesienie w kształcie ludzkiej pięści, na którym umieszczony został mistrzowski pas. To główne trofeum show, strzegą go uzbrojeni gladiatorzy. Agentki odwiedziły tę wyspę w odc. Gladiatorki, by znaleźć Reggie'ego Willisa, olimpijczyka, który na niej zaginął. Nazwa prawdopodobnie ma wzbudzać przerażenie u zawodników reality show. Na wyspie znajdują się strefy wiernie odwzorowujące wiele klimatów ziemskich:

Strefy Wyspy StrachuEdytuj

Strefa górEdytuj

Strefa-gór

Znajduje się na niej wiele kanionów i wąwozów. Zbocza są bardzo strome. Agentki odwiedziły ją, szukając schronienia przed wypuszczonymi wilkami, natknęły się jednak na bezwzględnych gladiatorów.

Strefa dżungliEdytuj

Strefa-dżungli

Porasta ją bujny las tropikalny, który zamieszkuje rozmaita fauna. Płynie przez nią rzeka, zmieniająca się później w wodospad. Ta strefa jest największa ze wszystkich, tam mieści się góra o kształcie pięści z Mistrzowskim Pasem. Alex trafiła do strefy dżungli podczas swej ucieczki przed gladiatorami. W tej strefie Agentki spędziły najwięcej czasu.

Strefa ruinEdytuj

Strefa-ruin

Tę strefę odwiedziła rudowłosa Sam, uciekając przed gladiatorami. Niestety, ci ją dorwali, lecz sprytna Agentka szybko zniknęła im z oczu. Znalazła tam przejście do kanałów rozchodzących się po całej wyspie. W tej strefie stoją budowle stylem przypominające te ze Starożytnej Grecji.

Strefa pustynnaEdytuj

Strefa-pustynna

Widać ją tylko przez chwilę, gdy przemierzała ją Clover. Pełno na niej piaskowych wydm.

Strefa arktycznaEdytuj

Strefa-arktyczna

Po mozolnym przemarszu po strefie pustynnej, Clover natrafiła na arktyczną strefę. Urzędują tam gladiatorzy zaopatrzeni w skutery śnieżne. Pełna śniegu i lodu, pod warstwą lodowej pokrywy znajduje się woda płynna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki